פוענח רצח ברוך מזרחי הי"ד: הרוצחים - משוחררי עסקת שליט

הותר לפרסום כי לוחמי הימ"מ של המשטרה לכדו את המחבל שרצח את קצין המשטרה ברוך מזרחי ז"ל. המידע המודיעיני התקבל מהשב"כ וכוח ימ"מ לכד את המחבל (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
הלווית ברוך מזרחי הי"ד (צילום: פלאש 90)

פוענח רצח קצין המשטרה ברוך מזרחי ז"ל: בליל פסח האחרון נרצח ניצב משנה ברוך מזרחי הי"ד בציר תרקומיא בזמן שעשה את דרכו לחברון. כעת מתברר כי הרוצח הוא מחבל מהחמאס שהיה בין משוחררי עסקת שליט.

היום (שני) הותר לפרסום כי לוחמי הימ"מ של המשטרה לכדו את המחבל, זיאד עווד, שרצח את מזרחי הי"ד. המעצר הגיע בעקבות מידע מודיעיני מדויק שהתקבל מהשב"כ, אותר המחבל בביתו שבכפר אידנה. כוח ימ"מ הגיע למקום, כיתר את הבית וכרז למחבל לצאת. המחבל הסגיר את עצמו ללא התנגדות.

בעבודה מאומצת של מעבדות מז"פ בזירת הרצח זוהו למעלה מחמישים תרמילים שעל פי ממצאי הבדיקה נורו מכלי נשק אחד וכמו כן על גבי המחסנית אותרו טביעות אצבע ושרידי DNA מהם הופק פרופיל DNA השוואה בין טביעות האצבע והפרופיל לאלו של מספר חשודים שהציפה היחידה, הניבו התאמה לחשוד אחד בשני האמצעים (DNA וטביעות).

מפקד מרחב חברון, נצ"מ ישראל טל, הודיע לאלמנתו של ברוך ז"ל על תפיסת מרצחיו.

מפקד הימ"מ, תנ"צ ש', אמר היום עם פרסום המעצר: "מבחינתנו כיחידה משטרתית הפעילות של לוחמי היחידה מהווה מעל לכל סגירת מעגל בלכידת מבצעי הפשע הנתעב ומסר ברור לכלל פעילי הטרור שהזרוע הארוכה של כוחות הביטחון תגיע לכל אחד מהם"

מפקד הכוח, סנ"צ ע׳ אמר: "ראיתי למול עיני לוחמים חדורי מוטיבציה להביא ללכידתו של הרוצח שאחראי לפשע הנתעב ולהביאו לדין. ביום הזיכרון האחרון עלינו לוחמי היחידה לקברו של אחד הנופלים מהיחידה ולא יכולנו להתעלם מקריאת הקדיש של בנו הצעיר של ברוך ז״ל שצמררה את כולנו, רעייתו הדס השאירה בנו רושם עז בנחישות ובגבורה שפעלה בזמן האירוע ולמעשה הצילה בכך את ילדיה. עוד באותו הרגע ידענו שקרוב היום בו זרועות הביטחון יגיעו אל הרוצח, כולי תקווה שלכידתו תביא ולו מעט נחמה לרעייתו ולילדיו".

מפכ"ל המשטרה רנ"צ יוחנן דנינו התייחס לפיענוח הפיגוע ואמר: "התחייבתי לעשות כל מאמץ יחד עם גופי הביטחון האחרים על מנת לשים יד על המרצחים הארורים והיום אני מודה ליחידות המשטרה מחוז ש"י, ימ"מ ומז"פ, צה"ל ושירות הביטחון הכללי על פיענוח הרצח המזעזע של קצין המשטרה.

"אני מעביר מסר ברור לכל הנוגעים בדבר כי פיגועי טרור רצחניים לא ישיגו את מטרתם, מדינת ישראל ומשטרת ישראל לא תתפשר על ביטחון אזרחיה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר