דיווח: אביו של החשוד בחטיפה נעצר

כלי תקשורת פלסטיניים מדווחים כי כוח של צה"ל עצר את עומר אבו עישה, אביו של עמר אבו עישה, אחד משני החשודים העיקריים בחטיפת שלושת תלמידי הישיבה (צבא, ביטחון)

ב. ניסני | כיכר השבת |
שני החשודים בחטיפת שלושת הנערים (צילום: ללא קרדיט)

המרדף אחר חוטפי שלושת תלמידי הישיבה - אייל יפרח, גיל-עד שאער ונפתלי פרנקל, נמשך. עיתון המזוהה עם חמאס דיווח הערב (ראשון) כי צה"ל עצר היום את אביו של אחד החשודים העיקריים בחטיפה.

על פי הדיווח, חיילי צה"ל פשטו על מספר בתים בחברון בשעות הבוקר ועצרו את עומר אבו עישה, אביו של עאמר אבו עישה, איש חמאס ידוע שנעדר מאז החטיפה.

כזכור, בסוף השבוע האחרון הותר לפרסום כי שב"כ וצה"ל מנהלים מצוד אחר שני פעילי חמאס שחטפו לפני כשבועיים את שלושת הנערים בגוש עציון. שני המחבלים המרכזיים המעורבים בחטיפה הם מרוואן קוואסמה ועמר אבו עישה - פעילי חמאס מחברון, אשר הפכו למבוקשים מיד עם ביצוע פיגוע החטיפה.

כוחות צה"ל פתחו במרדף אחרי השניים כבר ביום שלאחר החטיפה ואף ערכו חיפוש בבתיהם. אשתו של אחד המחבלים טענה בכלי התקשורת כי לבעלה אין קשר לחטיפה.

אשתו של אחד החשודים בחטיפה לאחר החיפוש של צה"ל בביתה

צה"ל עצר בימים הראשונים של המבצע שניים מבני משפחת קוואסמה הקשורים לחטיפה. משפחת קוואסמה ידועה כמשפחה העומדת מאחורי פעולות טרור רבות, כשבני המשפחה עומדים בראש הזרוע הצבאית של החמאס בחברון.

כזכור, שני החשודים היו עצורים בעבר בישראל בגין פעילות טרור בחמאס.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר