אחרי הפציעה: מח"ט גולני רסאן עליאן חזר לשטח

מח"ט גולני אלוף משנה ראסן עליאן, שנפצע בקרבות כנגד ארגוני הטרור ברצועה, השתחרר מבית החולים וחזר אל לוחמיו בשטח: "הרגנו המון מחבלים וזה מה שצריך. נשלים את המשימה". צפו (צבא)

ב. ניסני | כיכר השבת |
מח"ט גולני אלוף משנה רסאן עליאן (צילום: דובר צה"ל)

לאחר שנפצע בקרבות הקשים כנגד ארגוני הטרור ברצועת עזה, מח"ט גולני, אלוף משנה רסאן עליאן, חזר אל לוחמיו בעזה.

"אני חוזר להמשיך את המשימה ולהצטרף ללוחמים שעדיין עושים את העבודה", אמר עליאן כשחזר אל השטח, "אנחנו חזקים ויציבים. התעדכנתי במהלך היום וחצי האחרונים שהחבר'ה המשיכו, פגעו בלא מעט מחבלים והשיגו לא מעט מהמשימה. יש לנו עוד טיפה ונסיים את זה".

כזכור, עליאן נפצע ביום ראשון בקרב בשכונת סג'עייה ואושפז בבית החולים סורוקה בבאר-שבע. עליאן הודיע כבר עם פציעתו כי בכוונתו לחזור במהרה ללחימה בשטח, אך הרופאים בבית החולים לא אפשרו לו זאת. הבוקר הוא שוחרר מבית החולים ואמר: "אני חוזר לעזה, לחטיבה וללוחמים כדי להשלים את המשימה עד הסוף".

לפני צאתו מבית החולים ביקר עליאן את חייליו שמאושפזים בבית החולים וחיזק אותם. "אני בדרך ליחידה. הייתי בקשר עם המג"דים על ההישגים ואני חוזר לקחת פיקוד על החטיבה, לקבל לוחמים ולהמשיך קדימה" אמר עליאן, "הרוח חזקה בחטיבה ואיתנה. עברתי עם הלוחמים הפצועים ואם היה לי אוטובוס הייתי מעמיס אותם חזרה. היה לנו קרב קשה בבוקר שבו נפצעתי. חטפתי אר.פי.ג'י. כמה מטרים מעל ראשי. קצת שריטות אבל בסדר".

מח"א גולני רסאן עליאן משתחרר מבית החולים, הבוקר (צילום: בראל אפרים - ynet)

"גם אם אכנס ברגל, אכנס חזרה לעזה. החטיבה ממשיכה כרגע במשימתה העיקרית לחשוף מנהרות ולהשמיד כמה שיותר מחבלים. הרגנו המון מחבלים וזה מה שצריך. יש היתקלויות שבהן הרגנו 10 ו-15 מחבלים. אני מקווה שתוך שעות אחזור לנקודות העבודה ברצועה. אני רוצה לשלוח חיבוק גדול למשפחות השכולות, לא הצלחתי להגיע אליהן ואעשה זאת. הן מחזקות אותנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר