"צוק איתן" | היום ה-16

תיעוד: חיל האוויר מפציץ את בית החולים וופא בעזה

כלי טיס של חיל האוויר תקף את בית החולים וופא ברצועת עזה, זאת לאחר שמחבלי חמאס השתמשו בו לביצוע ירי על כוחות צה"ל והקימו בו חדר פיקוד. צפו בתיעוד ירי המחבלים מבית החולים, אזהרת צה"ל לרופאים לצאת מהמקום, תקיפת בית החולים מהאוויר ופיצוצי המשנה (צבא)

ב. ניסני | כיכר השבת |
הפצצת בית החולים וופא בעזה (צילום: דובר צה"ל)

כוחות צה"ל פועלים כבר שישי ימים בתוך רצועת עזה כנגד ארגוני הטרור, שלא בוחלים באמצעים כדי לפגוע בכוחות הנמצאים בשטח.

המחבלים משתמשים בבתי מגורים, גני ילדים ומסגדים בכדי לשגר מהם רקטות אל עבר ערי ישראל. בנוסף, ארגוני הטרור משתמשים גם בבתי חולים, מסתתרים במקום, משגרים רקטות לעבר ישראל ויורים על כוחות צה"ל שנמצאים באזור.

בסביבות השעה 13:00 (רביעי) תקף חיל האוויר את בית החולים וופא שברצועת עזה, הסיבה: המקום שימש כחדר פיקוד של ארגון הטרור חמאס.

על פי הדיווח של צה"ל, חיל האוויר תקף מוקדים בתוך בית החולים ששימשו כיעדי טרור פעילים ברצועת עזה. כעת הוציא דובר צה"ל את תיעוד התקיפה.

בסרטון שפרסם דו"צ מוכח כי מחבלים השתמשו בבית החולים בכדי לנסות ולפגוע בחיילים. כמו כן, בסרטון נראים פיצוצי משנה לאחר הפצצת צה"ל, מה שמוכיח כי במקום היו רקטות מוסתרות.

בצה"ל הדגישו מיד לאחר התקיפה כי בית החולים הותקף רק לאחר ימים ארוכים שבהם נורתה אש לעבר כוחות צה"ל מתוכו ומבין בנייניו על ידי פעילי חמאס.

לדברי דובר צה"ל פעילי חמאס ירו מתוך בית החולים לעבר כוחות צה"ל ירי נק"ל וירי נ"ט. "הירי הוסיף והתגבר גם בשעות האחרונות תוך סיכון כוחותינו. על כן הוחלט בצה"ל לתקוף מוקדי טרור פעילים במתחם בית החולים", נמסר.

"מתאם פעולות הממשלה בשטחים העביר התראות חוזרות ונשנות לארגונים בינלאומיים, למנהל בית החולים הפלסטיני באופן ישיר ולגורמים פלסטיניים נוספים", נמסר מדובר צה"ל.

כאמור, בסרטון שפרסם דובר צה"ל מוכח גם כי בצה"ל פעלו בימים האחרונים בכדי להוציא מהמקום את הרופאים והפצועים העזתיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר