שקט בדרום - הצפון מתחמם

המורדים הסורים מנסים לכבוש את מעבר הגבול עם ישראל? חילופי אש בין צבא סוריה למורדים שתקפו את מעוזו בקוניטרה. ישראלים ביישובים באזור הונחו להתפנות (צבא וביטחון)

יוני גבאי | כיכר השבת |
הפיצוצים באזור הגבול (צילום: אביהו שפירא YNET)

הקרבות העזים בסוריה הגיעו הבוקר (רביעי) לגבול ישראל. חקלאים ברמת הגולן התבקשו להתרחק מהאזור לאחר שלחימה עזה מעברו השני של הגבול מאיימת על האזרחים.

בישראל חוששים מזליגת חילופי הירי בין המורדים לצבא סוריה, ולכן מבקשים מהחקלאים לעזוב את השטחים הסמוכים לגדר. כמו כן, נסגרו אתרי תיירות באזור, הפארק הוולקני ומרפסת התצפית לאזור קוניטרה.

קולות הנפץ שנשמעו הבוקר היטב ברמת הגולן, הם בעקבות הקרבות הקשים שמתחוללים באזור, כאשר המורדים החלו בתקיפת מעוז הצבא הסורי בעיר קוניטרה המצויה על הגבול עם ישראל.

במועצה האזורית גולן הדגישו כי מדובר בהנחיות לחקלאים לשמור את השגרה ביישובי המועצה. ההנחיה לחקלאים לא מוגדרת במטרים אלא מתייחסת לשטחים שגובלים בגבול, בעיקר באזור בקעת קונייטרה למרגלות תל אביטל. תושבים בגליל העליון אמרו הבוקר ל-ynet כי הירי נשמע היטב עד אזור מטולה וכי מדובר בירי אינטנסיבי יותר מאשר באירועים קודמים בסוריה. מעל העיר קוניטרה היתמר עשן כבד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר