מטוסי אסד הפציצו את המורדים ליד הגבול

מטוסי צבא סוריה, צבאו של בשאר אסד, הפציצו את עמדות המורדים בסמוך למעבר הגבול קוניטרה שנכבש על ידם. המורדים מציגים סרטון בו צילמו את דגל ישראל במעבר (חדשות)

ב. ניסני | כיכר השבת |
דגל ישראל במעבר קוניטרה (צילום: המורדים)

מטוסי צבא סוריה, צבאו של בשאר אסד, הפציצו הלילה (חמישי) את עמדות המורדים בסמוך למעבר הגבול קוניטרה שחלקו הסורי נכבש אתמול על ידי המורדים.

המורדים הצליחו לשמור את המעבר היחיד בין ישראל לסוריה בידיהם ואף הפיצו ברשת סרטון בו צילמו את דגל ישראל במעבר במרחק של מטרים ספורים.

צפו: איסלאמיסטים מצלמים את דגל ישראל

סרטונים שהפיצו גורמי אופוזיציה בסוריה נראים חילופי האש ורגעי הכניסה שלהם לאזור מעבר הגבול.

אתמול, פתח ארגון ג'בהת א-נוסרה, ארגון איסלמיסטי המזוהה עם אל קאעידה, במתקפה יחד עם ארגונים מתונים יותר כ"צבא סוריה החופשי".

אתמול נפצעו שני ישראלים מזליגת ירי מהקרבות בסוריה. משגיח כשרות בן 52 נפצע באורח קל מפגיעת פגז טנק בקיבוץ בצפון רמת הגולן, קודם לכן נפצע קצין צה"ל באורח בינוני מירי תועה.

צפו: המורדים כבשו את מעבר קוניטרה

יצוין כי המרחק בין שני החלקים של מעבר קוניטרה, מצדו הישראלי לצדו הסורי הוא כ-200 מטרים ובשלב זה האו"ם מפקח על התנועה במעבר.

מרכז המעקב אחר זכויות האדם בסוריה מסר כי לפחות 20 חיילים סורים ולוחמים מהכוחות להגנת המולדת של אסד נהרגו בקרבות באזורים סביב מעבר קוניטרה. ארבעה לוחמים מכוחות המורדים האיסלאמיסטיים נהרגו גם כן, ובשני הצדדים יש פצועים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר