זיו שילון, הקצין שאיבד יד בגבול רצועת עזה - מתחתן

סרן זיו שילון, הקצין שאיבד את ידו בפיצוץ מטען ברצועת עזה, יינשא ביום שלישי. מספר חודשים לאחר שנפצע, אמר בשיחה ללוחמיו: "לא ינום ולא ישן שומר ישראל, חיזקתם אותי" (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

שנתיים לאחר שנפצע באורח קשה ואיבד את ידו, סרן זיו שילון, הקצין שאיבד את ידו בעקבות פיצוץ מטען חבלה בגבול רצועת עזה, יינשא מחר (שלישי) באולם אירועים באופקים. שילון היה אמור להינשא כבר לפני כשנה, אולם מחלתה ופטירתה של אמו גרמה לדחיית החתונה.

לאחר הפציעה בה כאמור איבד את ידו, בעת שאושפז במחלקה לכירוגיה פלסטית, פגש שילון את ראש הממשלה בנימין נתניהו, ואמר כי: "הרבה אזרחים מבקרים אותי וזה מאוד מעודד אותי. מדינת ישראל ואזרחיה צריכים ביטחון ואם יש צורך עד חירוף הנפש והגוף. בשביל זה הגעתי לצבא".

שלושה חודשים לאחר שנפצע, פגש שילון את לוחמיו בטקס סיום מסלול, ואמר להם: "בכל פעם שבאתם לבקר, נעשיתי נחוש יותר וחזק יותר. להשלים משימה שהסתיימה היום - להביא אתכם אל סוף המסלול כלוחמים, קיבלתי אתגר נוסף - להישאר בחיים ולהחלים כמה שאוכל כדי לזכות, אולי יום אחד, לפקד על אנשים כמוכם פעם נוספת".

זיו שילון והלוחמים (צילום ארכיון: דובר צה"ל)

"אתם נדרשים, כקומץ מטובי בנינו, לעצור את חייכם ולתת מעצמכם עד כדי חירוף הנפש. כל זאת כדי שמדינת היהודים תמשיך להתקיים וכדי שאנטישמיות ושואה לא יקרו שנית. לא ינום ולא ישן שומר ישראל. לוחמים יקרים שלי, עלו והצליחו" הוסיף אז שילון בשיחה עם לוחמיו. כאמור, מחר (שלישי) יינשא שילון באירוע מרגש באופקים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר