מבצע לילי נרחב

כוחות הביטחון תפסו הלילה: מבוקשים, נשק וכסף מזוייף

כוחות הביטחון פעלו הלילה במבצע מעצרים נרחב ביו"ש, עצרו 25 מבוקשים ומעורבים בטרור, תפסו מצבור נשק, אמל"ח, סמים וכסף מזוייף ומיפו לקראת הריסה את בית המחבל ממחסום פוקוס (ביטחון)

ב. ניסני | כיכר השבת |
נשק, סמים וכסף מזוייף (צילום: חטיבת דובר המשטרה)

המלחמה בטרור: כוחות הביטחון - צה"ל, מג"ב ומשטרה - פעלו הלילה במבצע מעצרים נרחב באזור יהודה ושומרון, עצרו מבוקשים, תפסו נשק וסמים ומיפו את בית המחבל השוטר הפלסטיני.

בכפר ג'ילזון נעצר מבוקש ובחיפוש בביתו נמצאו: נשק מסוג m-16 ומחסנית, 2 רובי קרל גוסטב טעונים, אפוד עם מחסניות m-16,חלקי נשק נוספים של m-16, אקדח גז, מאות כדורי 9 מ"מ, רכב גנוב, 6 פלטות חשיש, 2 שקי סמים מסוג נייס גיא ושקיות חלוקה, מאות מטבעות של 10 ש"ח מזוייפים, 2 כספות וכסף מזומן.

כמו כן ביצעו הכוחות מיפוי הנדסי לקראת הריסה של ביתו של המחבל אמג׳ד גאסר עוד אבו עומר בכפר ג׳מעין. אמג'ד הוא המאבטח הפלסטיני שביצע את פיגוע הירי במחסום פוקוס ליד בית אל ופצע שלושה חיילים.

מבצע מעצרים אחר התנהל בכפרים אבו דיס ועזריה, בהשתתפות כ-150 לוחמים, שם נעצרו עשרה מבוקשים החשודים בידויי מטענים,בקבוקי תבערה, זריקות אבנים ונסיונות פגיעה בכוחות הביטחון.

במקום התפתחו הפרות סדר מקומיות אשר טופלו על ידי הלוחמים תוך שימוש באמצעים לפיזור הפגנות,

מפקד מג״ב איו״ש, שפיקד על המבצע הלילה, סיכם ואמר: ״בחודשים האחרונים הובלנו מספר מבצעים דומים שהביאו למעצרים ולמיצוי הדין עם פורעי החוק. נמשיך לפעול בנחישות כנגד כל מי שיפר את הסדר הציבורי וינסה לפגוע בכוחותינו ובאזרחי מדינת ישראל ״.

במקביל, עצרו כוחות הביטחון עוד 15 מבוקשים באזור חברון, שכם ג'נין, קלקיליה ורמאללה, בהם שלושה פעילי חמאס.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר