בלעדי לכיכר השבת

מודיעין עלית: עיר בקיפאון ● מסמך בחשיפה ראשונה

בלעדי לכיכר השבת: בימים אלו הגיע צו ההקפאה, ששלח המנהל האזרחי, ובו נכתב שלא לבצע כל עבודות בנייה והרחבה בעיר. מי שחפץ בסגירת מרפסת ביתו, יפונה לועדת חריגים במנהל מקרקעי ישראל שתחליט בנושא. המשמעות: מחלקת תיכנון ובנייה הפכה לבלתי רלוונטית (בארץ)

מנחם קוליץ | כיכר השבת |
בנייה במודיעין עלית. (פלאש 90)

בלעדי לכיכר השבת: בימים אלו הגיע צו ההקפאה, ששלח המנהל האזרחי, ובו נכתב שלא לבצע כל עבודות בנייה והרחבה בעיר. מי שחפץ בסגירת מרפסת ביתו, יפונה לועדת חריגים במנהל שתחליט בנושא.

משמעות ההחלטה היא: מהיום, תושב מודיעין עילית שיחפוץ לסגור את מרפסת ביתו או להרחיב את יצטרך לפנות אך ורק למינהל, כאשר המשמעות המעשית היא: מחלקת תיכנון ובנייה בעיריית מודיעין עילית סגורה ומסוגרת ושווה כקליפת השום.

אחד העסקנים בעיר אמר ל'כיכר השבת', "זו פשוט שערורייה, אני לא מבין איך נציגינו בכנסת נתנו לזה יד, אם גפני וישי לא ירעישו עולמות, נצא להפגנות סוערות".

נתן רוזנבלט מתיווך "גור בארץ" אומר בתגובה לחשיפה כי משמעות ההקפאה הוא שכל אדם המבקש לרכוש דירה עם אופציה על הגג, או הרחבת החצר והמרפסת לא יוכל להרחיב או לבנות על הגג.

נקודה מעניינת נוספת העולה מעיון במכתב מגלה, כי לא תאושר בנייה נוספת בעיר, המשך הבנייה תותר אך ורק במקום שישנם יסודות קיימים.

המסמך שהגיע לראשי עיריית ביתר ומודיעין עלית

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר