"פעלו בצורה מדויקת"

חברון: החיילים החרדים חיסלו את המחבל

החיילים החרדים של פלוגת 'תומר' בחטיבת 'גבעתי', הם החיילים שחיסלו הבוקר (שלישי) את המחבל שהצליח לחדור לבית השלום בחברון בניסיון לבצע פיגוע דקירה (חדשות, צבא)

(צילום: דובר צה"ל)

החיילים החרדים של פלוגת 'תומר' בחטיבת 'גבעתי', שהתגייסו לפני כחצי שנה לצה"ל, הם החיילים שחיסלו הבוקר (שלישי) את המחבל שהצליח לחדור לבית השלום בחברון בניסיון לבצע פיגוע דקירה.

מפקד המחלקה בפלוגת תומר, סגן ישי עמר, סיפר כי "מוקדם יותר היום מחבל שאחז בסכין רץ לעבר עמדה שבה שמרו שני לוחמים שלי ביישוב היהודי בחברון. המחבל נסה לתקוף את אחד הלוחמים עם סכין שלופה. הלוחם השני בעמדה ירה במחבל, ניטרל והרג אותו. הלוחמים פעלו בצורה מדויקת ומקצועית וסיכלו פגיעה בהם ובאזרחים".

החיילים שחיסלו את המחבל (צילום: דובר צה"ל)

לדבריו, "המחלקה שלנו היא מחלקה חדשה בפלוגת 'תומר', הפלוגה החרדית בחטיבת 'גבעתי'. ביום ראשון האחרון התחלנו את התעסוקה המבצעית לאחר סיום ההכשרה. זה אירוע הטרור הראשון עמו התמודדו הלוחמים. אני גאה בלוחמים ובהכשרה הקפדנית שעברו שבקצה הובילה לסיכול הפיגוע. גדוד 'רותם' ימשיכו לבצע את משימתם ולהגן על התושבים בחטיבה המרחבית 'יהודה'".

כזכור, מוקדם יותר היום לוחמי צה"ל זיהו מחבל חמוש בסכין שרץ לעברם. הלוחמים הדפו את המחבל שרץ למבנה אזרחי סמוך, כאשר הוא חמוש בסכין. הלוחמים ירו לעבר המחבל, סיכלו את הפיגוע והוא נהרג. בחסדי שמים לא היו נפגעים לכוחותינו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר