גלעד שליט עדיין חטוף; מחר: המחבל מוחמד אבו-טיר משתחרר לביתו

למרות שגלעד שליט לא שוחרר, ישראל תשחרר מחר את אבו-טיר, בכיר החמאס. בן-ארי: "לעוצרו במעצר מינהלי, למנוע שחרורו". דיווח (ביטחון)

ניצן ארליך | כיכר השבת |
אבו-טיר (פלאש 90)

מחבל החמאס, מוחמד אבו-טיר, שנעצר לאחר חטיפת החייל גלעד שליט - בדרך הביתה.

על-פי ההודעה של שירות בתי-הסוהר, אבו-טיר סיים לרצות את העונש שהוטל עליו, ארבע שנות מאסר.

אבו-טיר נעצר לפני ארבע שנים, במהלך גל מעצרים, במסגרתו נעצרו בכירי חמאס.

ח"כ ד"ר מיכאל בן-ארי פנה הלילה במכתב דחוף לשר הביטחון אהוד ברק בדרישה לעצור את מחמוד אבו טיר במעצר מינהלי ולמנוע את שחרורו.

"

נדהמתי לשמוע על שחרורו הצפוי של איש החמאס אבו-טיר שאמור להשתחרר מהכלא מחר. אבו טיר חבר בכיר בארגון הטרור והיה מועמד מספר 2 של הארגון. בעברו שנים ארוכות בכלא הישראלי וידיו מגואלות בדם של יהודים", כותב בן-ארי.

"בכל מדינה נורמלית היה אבו טיר מוצא את עצמו עמוק באדמה או לכל הפחות במאסר עד לשארית חייו אולם מדינת ישראל מבקשת לשחרר את אבו טיר שמהווה גם קלף מיקוח עצום בעניין גלעד שליט.

אדון נכבד, מאחר ולצערנו גלעד שליט עדין לא איתנו ומאחר ואבו טיר לא הביע חרטה על פעילותו במסגרת החמאס והוא חוזר לפעול במסגרת ארגון הטרור המבקש להשמיד את עם ישראל אני מבקש מכבודו להפעיל שיקול דעת ולעצור את אבו טיר במעצר מינהלי .

"לא אחת השתמשתם בכלי זה נגד יהודים טובים וטענתם כי הם פעילים במסגרת ארגוני כך וכהנא חי, במקרה של אבו טיר מדובר בפעילות בארגון טרור אמיתי , כזה שאחראי לרצח של אלפי יהודים.

"זאת ועוד במקרה של אבו טיר שחרורו רק ייתן רוח גבית לאותם שפלים המחזקים בחייל החטוף גלעד שליט. אשר על כן ולאור כל האמור לעיל אני מבקש ממך לשקול בכובד ראש שחרורו כאשר עדין לא מאוחר לחתום על צו מעצר מינהלי שיותיר את המחבל השפל מאחורי סורג ובריח".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר