הטרגדיה בצה"ל

תוקם ועדת חקירה לבדיקת נסיבות מותו של אל"מ שרון אסמן

צה"ל יקים ועדת חקירה רפואית לבירור נסיבות מותו של אל"מ שרון אסמן ז"ל • בראש הועדה יעמוד קצין רפואה בכיר • הלוויתו תתקיים מחר בית העלמין הצבאי בקריית שאול (בארץ)

ב. ניסני | כיכר השבת |
אל"מ שרון אסמן (צילום: דובר צה"ל)

דובר צה"ל הודיע הערב (מוצ"ש) כי צה"ל יקים ועדת חקירה רפואית לבירור נסיבות מותו של אל"מ שרון אסמן ז"ל, מפקד חטיבת הנח"ל, שהתמוטט במהלך פעילות גופנית בבסיס צה"ל במרכז הארץ, ונפטר.

בראש ועדת החקירה יעמוד קצין רפואה בכיר והיא תחקור את ההיבטים הרפואיים הנוגעים לנסיבות מותו של הקצין.

מדובר צה"ל נמסר כי: "הוועדה תבחן נושאים רפואיים רחבים באשר לאירוע זה ובתוכם השימוש במכשירי החייאה ובטיפול הרפואי המונע".

כזכור, האירוע הטראגי התקיים שלושה ימים בלבד מאז החל אל"מ אסמן ז"ל לפקד על חטיבת הנח"ל. בשל מותו המפתיע, אל"מ ישראל שומר, המפקד היוצא, הוחלט לתפקיד.

שרון אסמן ז"ל שירת בצה״ל כ-25 שנה, בתפקידי שדה, פיקוד, מטה והדרכה. השתתף בלחימה ברצועת הביטחון בלבנון, פיקד על גדוד 'שחם' בחטיבת הנח״ל במבצע ״צוק איתן״, במהלכו נפצע וביום פציעתו חזר לפקד על חייליו, שירת כמח"ט עציון ובנימין וכקצין האג"ם של פיקוד הצפון.

ראש הממשלה, נפתלי בנט, מסר לאחר הטרגדיה: "בשם אזרחי ישראל, אני שולח תנחומים למשפחת אסמן על מותו של אל"מ שרון אסמן, מפקד חטיבת הנח"ל שהלך הבוקר לעולמו. אל"מ אסמן היה מטובי בנינו. הוא תרם את מיטב שנותיו לשמירה על ביטחון ישראל. לכתו בטרם עת היא אירוע מצער וכואב. ליבנו עם המשפחה היקרה. יהי זכרו ברוך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר