המחבל נתפס

חייל נפצע בינוני בפיגוע דריסה ליד נווה צוף

סמוך לשעה 18:00 הערב (שלישי) מחבל ביצע פיגוע דריסה ליד היישוב נווה צוף בבנימין. כתוצאה מהדריסה, חייל צה"ל נפצע באורח בינוני. המחבל נוטרל ונתפס (חדשות, ביטחון)

שלומי מלוביצקי | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ט' בשבט תשפ"ב | 11.01.22
זירת הפיגוע (צילום: הצלה ללא גבולות)

פצוע בינוני בפיגוע דריסה: סמוך לשעה 18:00 הערב (שלישי) מחבל ביצע פיגוע דריסה ליד היישוב נווה צוף בבנימין.

כתוצאה מהדריסה, חייל צה"ל בן 19 נפצע באורח בינוני ופונה במסוק לבית החולים 'הדסה עין כרם'. המחבל נוטרל ונתפס ויועבר לחקירה.

מצה"ל נמסר כי "מחבל הגיע ברכב לנקודה והאיץ לעבר לוחמי צה"ל שאבטחו את הציר. המחבל פגע באחד הלוחמים שנפצע ברגלו ופונה במסוק צבאי לקבלת טיפול רפואי בבית החולים. המחבל נתפס ויועבר להמשך חקירת כוחות הבטחון".

מבית החולים 'הדסה' נמסר כי "אל יחידת הטראומה בהדסה עין כרם פונה במסוק חייל בן 19 עם פגיעה ברגליו מן האירוע בסמוך לחלמיש. מצבו יציב, בהכרה, כרגע מוגדר בינוני. בנוסף פונה המפגע, מעורפל הכרה עם חבלות שונות".

הרכב הפוגע (צילום: דוברות בנימין)

יוסף רימל חובש באיחוד הצלה סיפר: "לדברי עוברי אורח המחבל התנגש בו עם רכבו ובעקבות כך הוא נפצע באורח בינוני. לאחר הסיוע הראשוני שהענקנו לו בזירה בסיוע צוותי רפואה של צה"ל הוא פונה במסוק צבאי להמשך קבלת טיפול בבית החולים".

ממד"א נמסר כי בשעה 17:50 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על הולך רגל שנפגע מרכב בצומת חלמיש. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי לצעיר בן 19 במצב בינוני עם פציעה בגפיים תחתונות שיפונה בדקות הקרובות במסוק צבאי לבי"ח".

פראמדיק מד"א דוד ברוכי וחובש רפואת חירום במד"א עיזאת אל טורי, סיפרו: "הפצוע שכב כשהוא בהכרה מלאה וסובל מפציעות בגפיים. העלינו אותו במהירות לניידת טיפול נמרץ ולאחר טיפול רפואי ראשוני בשטח העברנו אותו לחבירה עם מסוק צבאי שפינה אותו לבית החולים הדסה עין כרם כשמצבו בינוני".

ממועצה אזורית בנימין נמסר על "אירוע דריסה לפני מספר דקות ליד היישוב נווה צוף בבנימין. פצוע קל במקום. הרכב והנהג הדורס נתפסו. כוחות צבא ואנשי אגף הבטחון של המועצה במקום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר