הכאוס בשמעון הצדיק

הג'יהאד מאיים: "מוכנים לשומר החומות 2"

בצל המתיחות הכבידה באיזור שמעון הצדיק, הג'יאגד האיסלאמי משגר איומים וטוען כי הוא ערוך למבצע צבאי נוסף. "לא נשקוט על ניסיונות האויב לייהד את שייח' ג'ראח" (ביטחון)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

בכיר בארגון הטרור העזתי 'הג'יהאד האיסלאמי' משגר איום חדש על ישראל, זאת בעקבות המתיחות באיזור שמעון הצדיק - שיח ג'ראח.

בריאיון לרדיו ערבי טען הבכיר כי "ההתנגדות מוכנה לקרב 'חרב ירושלים 2' (שומר החומות כפי שכונה בעזה) להגנה על ירושלים ושייח ג'ראח".

"אנו קוראים לכולם לפעול על מנת לעצור את מה שעושה האויב בשייח ג'ראח ולשמור על השקט הקיים. מה שעושה ההתנגדות בגדה זה מהלך רציני למניעת הריסת בתים. התגובה הברורה שהפגינו גדודי אל-קודס, חטיבת ג'נין וגדודי חללי אל-אקצא, מבטאת את הרצון הפלסטיני להדוף את התוקפנות".

עוד טען כי "האינתיפאדה מול הכובש היא הדרך היחידה להגן על בתינו מהריסה, ותגובה בנשק היא ההתנגדות בגדה המערבית הכבושה. לא נשקוט על ניסיונותיו המתמשכים של האויב לייהד את שייח' ג'ראח ולגרש אנשים בחשכת הלילה, ואין לקבל עניין זה. טיהור אתני בשייח ג'ראח מבקש התערבות לאומית איסלאמית כדי להתמודד עם המדיניות הציונית הזו".

הדברים נאמרים בצל המהומות בשמעון הצדיק, ובצל הקמת ה'לשכה' של חבר הכנסת איתמר בן גביר במקום.

בן גביר שהגיע הבוקר לשכונה, תקף את דברי שר הבט"פ ואמר כי "עומר בר לב, השקרים שלו לא יעזרו", אמר בן גביר בכניסתו, "יש סרטון שמתעד איך שמרביצים לעוזרים שלי בלי שום סמכות, מגיעים לפרק את הלשכה שלי בלי שום סמכות וכנראה שהוא גם זה שנתן להם את ההוראה לפרק אותי, לא יעזור לו".

בר לב כזכור, אמר הבוקר (שני) כי "מעולם לא היה חבר כנסת בישראל שהרים יד על שוטר", טען בר לב. "החסינות היא קודש, האלימות היא מגונה". בר לב הוסיף: "תודה לכוחות המשטרה שפועלים בכוחות נחושים באזור הרגיש של שייח ג'ראח חרף הפרובוקציות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר