גנץ על המאחזים:

"אנקוט אכיפה קפדנית כלפי מפרי חוק ביהודה ושומרון"

לאור התוכנית של המתיישבים ביהודה ושומרון, להקים ביום רביעי הקרוב מאחזים בלתי חוקיים, שר הביטחון גנץ, מתריע ואומר: "תינקט אכיפה קפדנית, ולא תתאפשר הפרת חוק" (חדשות)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
גנץ בסיור בורד יריחו (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

בעקבות מידע שהגיע מגורמי אכיפת החוק לשר הביטחון בני גנץ, על תוכנית להקמה של מאחזים בלתי חוקיים במספר מוקדים ביהודה ושומרון, הוא מזהיר היום (שלישי) את המתיישבים שינקוט אכיפה קפדנית.

על פי המידע שהגיע אתמול לשר הביטחון, מספר רב של תושבים מיהודה ושומרון מתכננים הקמת מאחזים בלתי חוקיים, כבר ביום רביעי הקרוב.

לאור זאת, הנחה שר הביטחון להעביר מסר ברור לאזרחים הישראליים שבכוונתם לקחת חלק בתוכנית, כי מדובר בפעילות שאינה חוקית, אשר גורמי הביטחון הונחו להיערך למניעתה ולטיפול בה.

על פי הודעת משרד הביטחון, "השר הדגיש, כי בהתאם למידע שהובא בפניו, כי רבים מהמתכננים להשתתף בפעילות, הנמנים על הרוב המוחלט של תושבי יהודה ושומרון שהם אזרחים שומרי חוק, אינם מודעים לכך שהפעילות אינה חוקית ולא מתאומת עם גורמי הביטחון. לכן, יש להעביר מסר זה בכלל הצירים האפשריים".

שר הביטחון ציין, כי לצד המשך הבנייה וחיזוק ההתיישבות החוקית, תינקט אכיפה קפדנית, ולא תתאפשר הפרת חוק. עוד ביקש שר הביטחון להדגיש, כי הפעילות שאינה מתואמת עם כוחות הביטחון צפויה להעמיס על הפעילות המבצעית השוטפת, ולפגוע בסדר הציבורי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר