חילופי אש

צה"ל מיפה את בתי המחבלים שהרגו את רב-סרן בר פלח

בכפר דאן שבצפון הגדה המערבית מיפו כוחות צה"ל אץת בית המחבלים שהרגו אתמול את רב סרן בר פלח ז"ל • במהלך הפעילות נפתחה אש לעבר הוכחות, שהשיבו בירי, חמוש פלסטיני נהרג (צבא)

ב. ניסני | כיכר השבת |
בר פלח ז"ל (צילום: דובר צה"ל)

לוחמי צה"ל ושב"כ פעלו הלילה (חמישי) בכפר דאן שמצפון לג'נין, ממנו יצאו שני המחבלים שירו והרגו את רס"ן בר פלח, סגן מפקד סיירת הנח"ל, אתמול.

הלוחמים עצרו קרוב משפחה אל אחד המחבלים ומיפו את בתי המחבלים כהכנה להריסה. במהלך הפעילות התפתחו חילופי אש בין כוחות הביטחון למחבלים. הפלסטינים מדווחים על חמוש שנהרג מירי צה"ל.

מדובר צה"ל נמסר: "כוחות הביטחון פועלים כעת למיפוי בתיהם של המחבלים שהרגו את רב-סרן בר פלח ז"ל ולמעצר מבוקשים ברחבי יהודה ושומרון".

כזכור, רב-סרן בר פלח ז"ל, בן 30, תושב נתניה, נהרג אתמול בחילופי ירי, במהלך היתקלות עם מחבלים בקו התפר, בסמוך למעבר ג'למה שבמרחב החטיבה המרחבית מנשה.

מפקד סיירת הנח"ל, סא"ל יונתן צור, שבר פלח הי"ד היה סגנו, ספד אמש בהלווייתו: "יד ימיני, חבר, אח, מפקד ולוחם - כזה היית, כך נם נפלת וכזה תישאר. היית לוחם שלא ידע פחד, קצין ששם את המשימה בראש מעייניו. היית לי חבר ברגעים קשים שרק מפקד וסגן יבינו. גדלת ביחידת עוקץ שהפכה לבית עתידי שלך, ואתה רצית לצאת מאזור הנוחות ועברת לסיירת הנח"ל כי 'שם זה הצבא האמיתי', כמו שאמרת לנו.

"נהרגת כמו גיבור ישראל, בפעולותיך מנעת חדירת מחבלים לתוך עורף המדינה. גם כשצרור המחבל פילח את גופך - נעמדת והשבת באש - כי כזה אתה. הצלחת להנחיל ביחידה את הערכים המאפיינים אותך - מקצוענות וירידה לפרטים, לצד חיוך גדול ולב ענק. חותמך יישאר לעד בלב הסיירת וגם בליבנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר