מתיחות בטחונית

השר גנץ: "חופש פעולה מלא, סיכלנו יותר מאלף טרוריסטים"

בצל המהומות בשכם והמתיחות הביטחונית, שר הביטחון סייר ביהודה ושומרון: "כל מי שקם להורגנו – דינו שלא יקום. נשים עליו את ידינו" (צבא)

ב. ניסני | כיכר השבת |
גנץ בסיור, היום (צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון.)

שר הביטחון בני גנץ, ביקר היום (שלישי) באוגדת איו"ש, בצל המתיחות ביטחונית ורצף פיגעי הטרור. לדבריו בחודשים האחרונים נעצרו יותר מאלף טרוריסטים.

את הסיור קיים גנץ יחד עם ראש אגף התכנון ובניין הכוח הרב זרועי אלוף יעקב בנג׳ו, מפקד פיקוד מרכז אלוף יהודה פוקס, מפקד אוגדת איו"ש תא"ל אבי בלוט וראש המנהל האזרחי תא״ל עטילה פארס.

שר הביטחון ערך סיור במרחב האוגדה וכן קיים שיח עם מפקדים ולוחמים במהלכו ביקש לשבח את פעילותם מול האתגרים הביטחוניים ובמיוחד בתקופה האחרונה ולמול העלייה באירוע הפח"ע בגזרה.

״אני מסיים סיור באוגדת איו"ש על רקע הפעילות המוגברת מול הטרור", אמר גנץ. "בחודשים האחרונים עצרנו ופגענו במעל לאלף טרוריסטים. שוחחתי עם המח"טים הגזרתיים, וביקשתי להעביר להם את הערכתי ואת הערכתם של כל אזרחי ישראל לפעולות בשטח והדגשתי בפניהם את חופש הפעולה המלא לסיכול, ואת הצורך לנהוג באופן נחוש, ממוקד ואחראי מול האתגרים המורכבים שבפניהם אנו עומדים. אני יודע שיש לנו על מי לסמוך".

שר הביטחון הוסיף: "אנחנו פועלים באופן נחוש נגד הטרור – ובאופן נכון בכדי לאפשר למי שלא מעורבים בו חיים של רווחה כלכלית ואזרחית.

"חשוב שיהיה ברור: כל מי שקם להורגנו – דינו שלא יקום. נשים עליו את ידינו - בעומק השטח, בצירים ובמעברים. בכל שעה ובכל מקום. מחוללי הטרור הם אלו שפוגעים באוכלוסייה הפלסטינית, בפרנסתה וביכולת לקדם את האינטרסים שלה. אנחנו נמשיך לפעול ככל שידרש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר