אלו קורות חייו

הממשלה אישרה את מינויו של אלוף הרצי הלוי לתפקיד הרמטכ"ל ה-23 של צה"ל

בינואר הקרוב יחל אלוף הרצי הלוי כהונה כרמטכ"ל צה"ל. בצל המחלוקת סביב העיתוי אישרה היום הממשלה, שבוע וחצי לבחירות, את המינוי (צבא)

משה מנס | כיכר השבת |
(צילום: דובר צה"ל)

ממשלת ישראל אישרה היום (ראשון), בישיבת הממשלה בירושלים, את מינויו של אלוף הרצי הלוי לתפקיד הרמטכ"ל ה-23 של צה"ל. המינוי ייכנס לתוקף בעוד כחודשיים, לאחר השלמת הליך חפיפה מסודר.

הרמטכ״ל היוצא, אביב כוכבי, בירך: ״אני מברך על אישור הממשלה את מינויו של אלוף הרצי הלוי לרמטכ״ל ה-23 של צה״ל. הרצי ואני מכירים שנים רבות, במהלכן הכרתי קצין אמיץ, מקצועי ומוכשר. הרצי הוא קצין מצוין ומנוסה ואני בטוח כי ימשיך להוביל את צה״ל קדימה, נוכח האתגרים הצפויים. אני מאחל לו הצלחה רבה״.

אלוף הרצי הלוי בעל תואר ראשון בפילוסופיה ומנהל עסקים מהאוניברסיטה העברית בירושלים, ותואר שני בניהול משאבים לאומיים מהאוניברסיטה לביטחון לאומי בוושינגטון. הוא נשוי ואב לארבעה.

במהלך השנים בצה"ל שירת (לפי סדר כרונולוגי) כמפקד פלוגת עורב של חטיבת הצנחנים, במספר תפקידי פיקוד בסיירת מטכ"ל, כמפקד סיירת מטכ"ל, כמפקד החטיבה המרחבית מנשה, כמפקד חטיבת הצנחנים.

בהמשך כיהן כראש חטיבת ההפעלה באגף המודיעין, וכמפקד עוצבת "הגליל" (91), מפקד המכללה לפיקוד ומטה, כראש אגף המודיעין, כמפקד פיקוד הדרום. התפקיד האחרון שבו שירת היה סגן ראש המטה הכללי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר