הפיגוע באריאל

הכוננות הביטחונית הועלתה; החשש: פיגועי חקיינות

מערכת הביטחון מעלה את הדריכות והכוננות ביהודה ושומרון ובכל האזורים הרגישים, מחשש לפיגועי חקיינות של הפיגוע באריאל; גורם ביטחוני מסביר למה לא היה ניתן למנוע את הפיגוע וכיצד הוא היה אמור להסתיים (צבא)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
זירת הפיגוע, הבוקר (צילום: חיים גולדברג,כיכר השבת)

מערכת הביטחון מעלה את הדריכות והכוננות ביהודה ושומרון ובכלל בכל האזורים הרגישים, מחשש לפיגועי חקינות של הפיגוע היום (שלישי) באריאל, שגבה את חייהם של שלושה בני אדם.

גורם ביטחוני אומר הערב כי "החשש המרכזי שלאור הפיגוע הקשה היום, ינסו מחבלים נוספים לנסות לצאת ולבצע פיגועי דקירה נוספים".

גם במשטרה שומרים על עירנות בתקופה האחרונה בכלל, ובימים אלה בפרט, מחשש לפיגועי חקיינות.

על האפשרות לסכל את הפיגוע שהיה היום בטרם התרחש, אומר הגורם הביטחוני כי הדבר לא התאפשר, "מה שאנחנו רואים בתקופה האחרונה ביו"ש של מעצרי חשודים בטרור לא התאפשר כאן מהסיבה שלמחבל לא היה רקע מקדים בטרור ולא היתה התרעה מוקדמת".

לדברי הגורם הביטחוני, "במערכת הביטחון מעריכים שהמחבל קיבל את ההחלטה לבצע פיגוע שעות או ימים לפני שיצא למסע הרצח ולא שיתף אף אחד. בנוסף, אף ארגון טרור לא עומד מאחורי המחבל".

הגורם מדגיש כי "הפיגוע הזה היה צריך להסתיים בש.ג. של אזור התעשיה אריאל, המאבטח במקום היה צריך לחתור למגע ולחסל את המחבל, אם זה היה קורה - התוצאה הקשה היתה נמנעת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר