בוקר של טרור

פיגוע ירי לעבר חיילי צה"ל: בחסדי שמים ללא נפגעים

פיגוע ירי לעבר כוח צה"ל ליד חלחול, כביש גוש עציון חברון. בחסדי שמים אין נפגעים. המחבל נוטרל על ידי החיילים. נבדק כי מדובר בפיגוע השני שלו ב-48 שעות (ביטחון)

חיים גולדברג | כיכר השבת |

הבוקר (שלישי) בוצע ירי לעבר כוח צה"ל שכנראה ביצע בידוק רכבים באזור הפילבוקס בצומת חלחול מזרח כביש גוש עציון חברון. בחסדי שמים אין נפגעים. המחבל נוטרל ומת מאוחר יותר בבית החולים.

מדובר צה"ל נמסר, כי כוחות צה"ל ניטרלו מחבל שעל פי החשד ביצע שני פיגועי ירי ב-48 השעות האחרונות. התקבל דיווח לפני זמן קצר על ירי לעבר כוח צה"ל ששהה בפעילות יזומה סמוך לעיירה חלחול שבמרחב חטיבת עציון. המחבל ירה לעבר הכוחות שהגיבו בירי ונטרלו אותו.

נבדקת ההערכה שהמחבל ביצע ביום ראשון, פיגוע ירי לעבר אוטובוס אזרחי סמוך לאותה עיירה, באירוע לא היו נפגעים.

הפיגוע היום בוצע באמצעות נשק מסוג קרלו שנמצא בזירת האירוע.

הנשק בו בוצע הפיגוע (סעיף 27א)

מוקדם יותר הבוקר, נפגע אוטובוס מוגן ירי צפונית ליישוב עתניאל, בתחילה היה חשש כי מדובר בפיגוע ירי שבוצע לעברו, אך ב"ה אין נפגעים. האוטובוס המשיך בנסיעתו לכיוון קרית ארבע ואז התברר כי מדובר בזריקת אבנים בלבד.

בתחילה נמסר, כי בינתיים כביש 60 חסום מבית חגי עד לעתניאל וכוחות הביטחון הוזנקו למקום בחיפוש אחר המחבלים, אך מאוחר יותר הכביש נפתח לתנועה.

מארגון הצלה ללא גבולות יו"ש נמסר כי "נהג אוטובוס אגד תעבורה, ריק ללא נוסעים, דיווח שבוצע לעברו ירי ללא נפגעים סמוך לעבדה ממשיך בנסיעה לחבירה עם כוחות שיבדקו את האוטובוס".

כזכור, לפני יומיים (ראשון), מחבלים פתחו באש בשעת צהרים מאוחרת, לעבר אוטובוס ישראלי בכביש 60 בגוש עציון סמוך לצומת חלחול צפון (דרומית לצומת כרמי צור).

נהג האוטובוס דיווח לכוחות החירום וההצלה על ירי לעברו. כוחות הגיעו לזירה. אין נפגעים באירוע אולם נזק נגרם לאוטובוס.

בכתבה זו נעשה שימוש בצילומים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות שלחו הודעה על כך בצירוף הצילום המקורי לדוא''ל desk@kikar.co.il.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר