המתיחות הביטחונית

חשש מפיגועי נקמה: המשטרה מעלה כוננות - גם בירושלים

בעקבות הפעילות ביום בג'נין שהובילה לחיסול המחבל שרצח את האחים יניב הכוננות עולה ברחבי הארץ, ביישובי קו התפר וכאלו מוערבים (ביטחון)

ב. ניסני | כיכר השבת |

מתיחות ביטחונית בעקבות המבצע הצבאי בג'נין שבו חוסל המחבל שרצח בחווארה לפני כשבוע וחצי את האחים יניב השם יקום דמם. במשטרה העלו הערב (שלישי) את הכוננות.

מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי, שהגיע לבית החולים רמב"ם לבקר את הלוחמים שנפגעו היום בג'נין, הורה להגביר ערנות גם בירושלים, בישובים מעורבים ובערים באזור קו התפר.

כפי שדווח ב'כיכר השבת' הערב כוחות הביטחון חיסלו את עבד אל פתח חרושה, המחבל שרצח באיזור חווארה את האחים יניב שנרצחו לפני כתשעה ימים. הוריהם של הלל ויגל יניב היגבו לחיסול המחבל ואמרו: "אבן נגולה מליבנו כששמענו שהמחבל חוסל ולא נעצר".

על פי המידע שפורסם, המחבל ריצה עונש מאסר והשתחרר מהכלא לפני כחודשיים. במהלך הפעילות נעצרו גם ילדיו של המחבל בחשד שניסו לסייע לו לברוח.

מספר לוחמים נפצעו באורח קל ובינוני במהלך הפעילות ופונו בלית החולים. ההחלטה של כוחות הביטחון להסתער על המחבל הפכה לדחופה במיוחד, זאת בעקבות מידע מודיעיני על כוונה של המחבל לבצע פיגוע נוסף.

מפקד משמר הגבול והמפכ"ל פגשו את לוחם הימ"מ שנפצע. מפקד משמר הגבול שיבח אותו: "פעלתם במקצועיות באומץ ונחישות בקרב ירי מטווח קצר למול המחבלים והצלחתם לנטרל אותם. משיחה עם מפקד היחידה הבנתי שלמרות הפציעה המשכת להילחם בשטח עד לסיום הקרב הראשוני ורק אז פונית לטיפול. שמח מאוד לראות אותך רגוע מחייך ונחוש לחזור ליחידה בהקדם, פעלת בגבורה".

  • בכתבה זו נעשה שימוש בצילומים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות שלחו הודעה על כך בצירוף הצילום המקורי לדוא''ל desk@kikar.co.il.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר