לילה חם ברצועת עזה ● תיעוד מאמש

תגובת צה"ל לטילים בדרום: הותקפו שישה יעדים ברצועה

צה"ל תקף במהלך הלילה שישה יעדים ברחבי רצועת עזה. בצפון הרצועה הותקפו מנהרת טרור ושלוש עמדות שיגור, ובדרום הרצועה הותקפו שני מוקדי פעילות טרור. זוהו פגיעות במטרות. ראש-הממשלה: "התגובה הקשה של צה"ל שפגע היום בשלוש חוליות משגרים, תהיה עוד יותר קשה במידת הצורך" (ביטחון)

ניצן ארליך | כיכר השבת |
זירת הנפילה באשדוד, אמש (צילום: פלאש 90)

למעלה מ-30 רקטות נורו במהלך היממה האחרונה לעבר יישובי הדרום ובהם גן יבנה, אשדוד והמועצה האזורית אשכול. כתוצאה מהנפילות נהרג אדם אחד ונרשמו כעשרים פצועים, רובם נפגעי חרדה.

כלי טיס של חיל-האוויר תקפו במהלך הלילה שישה יעדים ברחבי רצועת עזה. בצפון הרצועה הותקפו מנהרת טרור ושלוש עמדות שיגור, ובדרום הרצועה הותקפו שני מוקדי פעילות טרור. זוהו פגיעות במטרות וכן זוהו פיצוצי משנה בחלק מהמטרות.

דובר צה"ל, תא"ל יואב (פולי) מרדכי, אמר לאתר צה"ל כי "הרמטכ"ל סיים הערכת מצב לאחר חצות וסיכם כי צה"ל נערך לתגובה נחושה ונחרצת על פי מספר דרגות פעולה. אנחנו נבחן את ההתפתחויות על פי העובדות והאירועים בשטח ולא על פי הצהרות כאלה ואחרות. צה"ל ערוך הן הגנתית והן התקפית על מנת להגן על תושבי הדרום".

ראש-הממשלה, בנימין נתניהו, שוחח אמש (מוצאי-שבת) עם ראש עיריית אשקלון בני וקנין, ראש עיריית אשדוד יחיאל לסרי, וראש עיריית באר-שבע, רוביק דנילוביץ׳.

ראש הממשלה ביקש להעביר לתושבי הדרום את הערכתו על עמידתם האיתנה. הוא הבטיח כי "התגובה הקשה של צה"ל שפגע היום בשלוש חוליות משגרים, תהיה עוד יותר קשה במידת הצורך".

אמש שחרר צה"ל קטע וידאו המתעד התאגנות מחבלים לשיגור טילים לשטח ישראל. צפו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר