חיל הים מחכה למשט: "ערוכים ומוכנים"

צה"ל וחיל-הים ערוכים לקדם את שני כלי השיט, שעל פי פרסומים ברשת האינטרנט ובתקשורת, מצויים בדרכם לנסות ולפרוץ בימים הקרובים את הסגר הימי החוקי המוטל על חופי רצועת עזה. חיל-הים השלים את ההכנות המבצעיות במטרה למנוע מהם לנסות ולשבור את הסגר הימי החוקי המוטל על רצועת עזה

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צה"ל)

צה"ל וחיל-הים ערוכים לקדם את שני כלי השיט, שעל פי פרסומים ברשת האינטרנט ובתקשורת, מצויים בדרכם לנסות ולפרוץ בימים הקרובים את הסגר הימי החוקי המוטל על חופי רצועת עזה. חיל-הים השלים את ההכנות המבצעיות במטרה למנוע מהם לנסות ולשבור את הסגר הימי החוקי המוטל על רצועת עזה.

"מטרתו של המשט היא לעורר פרובוקציה נגד מדינת ישראל ולפרוץ את הסגר הימי על עזה", אומרים בצה"ל. "הסגר המוטל על רצועת עזה הוא חוקי בהתאם למשפט הבינלאומי. יתרה מכך, ועדת פאלמר שמונתה לאחרונה לבדוק את העניין על ידי האו"ם קבעה חד משמעית כי הסגר הימי המוטל על עזה הוא חוקי".

צה"ל מדגיש כי "כל מדינה או גוף המבקש להעביר סיוע הומניטארי לרצועת עזה יכול לעשות כן דרך המעברים היבשתיים ובתיאום מראש עם הרשויות בישראל".

עוד אומרים בצה"ל, כי "צה"ל וחיל-הים ערוכים ומוכנים לשמור על בטחון מדינת ישראל ועל גבולה הימי, ולפעול ככל שיידרש כדי למנוע כניסה של כלי שיט לתחומי הסגר הימי על רצועת עזה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר