תיעוד בלעדי

תושבים בירושלים נכנסו ללחץ: "ראינו משאית עם טיל ברחוב"

תושבי שכונת נווה יעקב בירושלים הופתעו כשהבחינו הבוקר במשאית אזרחית שעליה מה שנראה לכאורה כטיל גדול. התושבים המפוחדים הזעיקו את המשטרה . תושב סיפר: "הנהג היה בן מיעוטים מה שהכניס אותנו לפאניקה". הפרשן הצבאי ישראל קצובר ל'כיכר השבת': "אם זה היה טיל אז בוודאי היו מכסים אותו" (צבא)

ישי כהן, ניצן ארליך | כיכר השבת |
(צילום: רונן כץ, כיכר השבת)

תושבי שכונת נווה יעקב בירושלים הופתעו הבוקר (שני) כשהבחינו במשאית אזרחית שעליה מה שנראה לכאורה כטיל גדול. התושבים המפוחדים הזעיקו את המשטרה שהגיעה במהירות למקום.

שלמה כהן תושב נווה יעקב סיפר ל'כיכר השבת': "עשיתי את דרכי לתפילת שחרית ולפתע אני רואה משאית שעליה טיל ענק. התושבים נכנסו ללחץ ולא הבנו מה קורה. לא מדובר במשאית צבאית, והנהג גם היה בין מיעוטים מה שהכניס אותנו מיד לפאניקה. מיהרנו להזמין את המשטרה שעיכבה את הנהג ושחררה אותו כעבור מספר דקות. אני מקווה שמדובר באירוע צבאי ולא חבלני".

הפרשן הצבאי של עיתון 'המודיע', ישראל קצובר, מעריך בשיחה עם 'כיכר השבת' שמדובר ככל הנראה במיכל דלק. "אם זה היה טיל אז בוודאי היו מכסים אותו", הוא אומר.

לדבריו, "טיל לא היה מועבר באופן חופשי שכזה ברחוב. המחזה די נדיר, אם כי המתקן הנושא אותו, עושה רושם כמתקן המיועד להעברת מיכלים או טילים".

ממשטרת ירושלים נמסר כי מדובר בטיל ישן שאינו שמיש והועבר בליווי משטרתי למחנה עטרות הסמוך לירושלים. "עם קבלת הפנייה, הגיעו שוטרים למקום, והתברר שהנהג מוביל משאית אזרחית בשירות צה"ל".

תיעוד בלעדי: רונן כץ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר