שלמה סלצקי ו'ישיש' ביצירה לקראת סיום הש"ס: "אנו עמלים"החזן שלמה סלצקי, יחד עם המעבד יוסל'ה קלצקין ומקהלת 'ישיש' בקליפ חדש ומושקע לקראת סיום הש"ס המתקרב. לחנים: ר' צבי גולדקנופף (ויאתיו תשנ"ה), שלמה סלצקי ויוסלה קלצקין, טאנץ גור (קליפים)נלנתנאל לייפרכיכר השבת | כ"ג בכסלו | 21.12.1910100:00/8:06סיום הש"סשלמה סלצקימקהלת ישישיוסל'ה קלצקיןהאם הכתבה עניינה אותך?כן (100%)לא (0%)סמנו אותנו כמקור מועדף בגוגלעקבו אחרינו ב -Google Newsתוכן שאסור לפספס:מיטב הכישרונות של קנדה מצטרפים למחרוזת "קנדאנס"יאיר טוקר|10.06.26יוסף חיים בסינגל חדש: "טאטע תציל"יאיר טוקר|10.06.26חיים סובר משיק את הסינגל החדש: “100 נפילות”יאיר טוקר|09.06.26 0 תגובותאין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.שליחת תגובהאולי גם יעניין אותך:עופר הלוי בסינגל חדש ומחזק: “בוא ניקח אוויר”יאיר טוקר|09.06.26יהודה מנהיים משיק מחרוזת קצבית לוהטת: "יודעל'ס Vibe" יאיר טוקר|08.06.26משה לוק בסינגל חדש: "י-ה דודי"יאיר טוקר|08.06.26
0 תגובות