בני 30 + תתרגלו לקבל 100!

החלטת על אקדמיה? יש מכינה קדם אקדמית עם מימון מלא

ימים אחרונים להרשמה למכינה קדם אקדמית לחסרי תעודת בגרות מלאה מקוצרת לבני 30+ בקמפוס החרדי של מכללת אשקלון • ועכשיו 100% מימון (לימודים, מקוון)

אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

הדאגה לפרנסה והכמיהה להתפרנס בכבוד מחייבת לחשב מסלול ופשוט להחליט. מכינה היא כרטיס הכניסה ללימודי תואר במגוון תחומים מבוקשים. כידוע, לבני 30+ מסלול המכינה מקוצר ועתה בקמפוס החרדי של מכללת אשקלון המסלול גם ממומן. בני 30+ זה הזמן להחליט ולהירשם.

על מנת להירשם ללימודים בכל אחד מהתארים המוצעים בקמפוס החרדי של מכללת אשקלון, מוצעת מכינה קדם אקדמית לחסרי תעודת בגרות מלאה, המכינה כוללת לימודים של שנה ומטרתה להעניק ידע כללי טוב לחיים במקצועות הבסיס ולהבטיח הצלחה בהמשך לקראת כניסה לעולם התעסוקה. הלימודים במכינה כוללים לימודי מתמטיקה, כתיבה אקדמית, אנגלית וכד'.

לבני 30 ומעלה מסלול המכינה מקוצר והשנה גם ממומן. שיתוף פעולה ייחודי בין מרכז מפתח אשדוד ובין מכללת אשקלון מאפשר להירשם למכינה המקוצרת ולהתחיל ללמוד מבלי להיות מוטרד מאיפה תממן את שלב ההכנה לתואר.

בוגרי המכינות יוכלו בסיומן להשתלב בלימודי תואר בעבודה סוציאלית, בכלכלה וניהול או במדעי המחשב. בוגרי הקמפוס החרדי של מכללת אשקלון מבוקשים מאד בשוק העבודה ואחוזי ההשמה שלהם מהגבוהים (בהתאמה בכל תחום). תוכנית הלימודים מאפשרת לשמור על שגרת יומך ואורח חייך וכוללת ליווי אישי לאורך כך הדרך ועזרה בקבלת מלגות לזכאים.

בהנהלת המכללה מדגישים כי מספר המקומות ללימודי המכינה המקוצרת שתחל בעז"ה בר"ח תמוז מוגבל וכי ההרשמה עומדת להסתיים. אז אם אתה בן 30 ומעלה ומעוניין גם בכרטיס כניסה ללימודי תואר נחשק וגם ליהנות מ 100% מימון , הזדרז להירשם.

לפרטים נוספים היכנסו >>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר