עולים לשני:

התקדמו לתואר שני באוניברסיטת ת"א

עם תואר משמעותי לשוק העבודה, והשתלבות בתפקידים הבכירים ביותר במשק, הלימודים באוניברסיטת תל אביב נחשבים לנחשקים ביותר • בוגרי החינוך החרדי? תקבלו סיוע לימודי לכל אורך הלימודים (לימודים, מקודם)

בוגרי האוניברסיטה זוכים לשכר גבוה בשוק העבודה (צילום: Depositphotos)

בימים אלה נמצאת ההרשמה בעיצומה ללימודי תואר שני באוניברסיטת תל אביב, לקראת הסמסטר הבא. בוגרי החינוך החרדי בעלי תואר ראשון? בואו להתקדם לתואר שני נחשב, באוניברסיטת תל אביב, האוניברסיטה המובילה בארץ, ולהשתלב בתפקידים הנחשקים ביותר, תוך ליווי אישי לאורך התוכנית.

משפטים, מדעי המחשב, מנהל עסקים וייעוץ חינוכי, הם רק חלק קטן מלא פחות מ-100 תוכניות הלימוד השונות לתואר שני באוניברסיטת תל אביב, מה שבעצם מהווה את המגוון הגדול ביותר של תוכניות לימוד לתואר שני, המקיפות את כל קשת הידע. תחומי הלימוד כוללים לימודים עיוניים ובצדם לימודים יישומיים.

לפרטים ולהרשמה >>

באוניברסיטת תל אביב מקבלים יותר: בוגרי אוניברסיטת תל אביב מובילים ומשתלבים בכל שדות המשק, האקדמיה, כוחות הביטחון, השירות הציבורי, החברה והתרבות בישראל. בוגריה מעצבים ומשפיעים על דמותה של החברה בישראל. בוגרי האוניברסיטה זוכים לשכר גבוה בשוק העבודה, נהנים ממוניטין, ומבוקשים ביותר בשוק העבודה.

במסגרת תוכנית "מובילים", שמלווה את בוגרי החינוך החרדי בלימודים באוניברסיטה, תקבלו מעטפת שכוללת סיוע והכוונה בתהליכי הקבלה לאוניברסיטה, תמיכה אקדמית בשיעורים פרטיים לאורך כל התואר (הטבה כלכלית לא מבוטלת), תמיכה וליווי צמודים ממנהלת התוכנית – בסיוע ומענה לכל אתגר.

בוגרי החינוך החרדי יוכלו ליהנות גם ממלגות לימודים, מימון קורסי הכנה שונים, עזרה בהשמה בעבודה, סדנאות וקורסים .

ומה שלא פחות חשוב עבור הלומדים לתואר שני – גם אפשרות ללימודי המשך לדוקטורט.

מנהלת התוכנית, גליה גבעולי: "הליווי האישי במהלך הלימודים, הוא מאד משמעותי, למשל כשלומדים ניהול ציבורי, עבודה סוציאלית משפטים או כלכלה, אלו לימודים שמצריכים פעמים רבות שיעורי עזר כדי להצליח בלימודים, וזו עזרה שבוגרי החינוך החרדי מקבלים מאתנו לאורך כל הדרך, עד לסיום הלימודים בהצלחה. בנוסף אנו מעמידים לרשות בוגרי החינוך החרדי סיוע של דוקטורנטים בכתיבת עבודות , כולל כתיבת עבודת תזה למי שבחר במסלול לימודים הכולל תזה. ".

אז אם אתם בעלי תואר ראשון ורוצים להתקדם, בעבודה, בתפקיד, באקדמיה ובכלל בחיים, זה הזמן שלכם לעלות דרגה ולהגיע ללימודי תואר שני באוניברסיטת תל אביב, ולהשתלב בתפקידים הבכירים במשק.

לפרטים ולהרשמה >>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר