לבעלי תואר ראשון - איך מתקדמים?

הגיע הזמן לקחת את הקריירה לשלב הבא

אם יש לך כבר תואר ראשון, מן הסתם הגעת להבנה עד כמה חשוב לבחור במוסד אקדמי כזה שיפתח לכם דלתות בשוק העבודה. וכעת שהגיע הזמן לעבור לתואר שני, הבשורה הטובה היא שניתן לשדרג את התעודה ואיתה את המעמד (לימודים)

(צילום: שאטרסטוק)

במעבר לתואר שני, כאן נכנסת לתמונה אוניברסיטת תל אביב. כאחד המוסדות האקדמיים המובילים בישראל, אוניברסיטת תל אביב מוכרת בעולם כולו ככזו שמוציאה מתוכה בוגרים מבוקשים במיוחד, כאלה המחזיקים בתפקידי ניהול בכירים ובתנאי השכר הגבוהים ביותר.

אוניברסיטת תל אביב מציעה מגוון תכניות ומסלולים לתואר שני המיועדים גם לאנשים עובדים, אותם ניתן לשלב בקלות בד בבד יחד עם העבודה. חלק מהתוכניות המוצעות נמשכות במשך שנה או שנתיים וישנן גם אפשרויות היברידיות זמינות למי שמעדיף שילוב של למידה מקוונת ולמידה אישית.

וככאלה שמגיעים מרקע של חינוך חרדי, תכנית "מובילים" של אוניברסיטת תל אביב מתאימה ומיועדת בדיוק עבורכם. תוכנית בוטיק זו מעניקה תמיכה אקדמית, רגשית וכלכלית, כמו גם מלגות למתאימים, והיא מהווה קהילה תומכת לסטודנטים וסטודנטיות בעלי ערכים תרבותיים וחברתיים ייחודיים. מעניין גם לציין כי לתכנית "מובילים" שיעור נשירה קרוב לאפס, הודות לתמיכה המקיפה והפרטנית לה זוכים הסטודנטים החרדים.

להרשמה עכשיו ליום הפתוח לתואר שני ב-ZOOM>>>

מנהלת התכנית, גליה גבעולי, מדגישה את חשיבות התמיכה האישית במהלך הלימודים. "אנו מספקים שיעורי עזר וצורות תמיכה נוספות כדי לסייע לסטודנטים להצליח בלימודים, ומציעים סיוע בכתיבת עבודות למי שבוחר במסלול לימודים הכולל עבודת גמר".

תכנית "מובילים" של אוניברסיטת תל אביב הניבה בוגרים מצטיינים שכיום הם רקטורים ודיקן בפקולטות שונות.

אז אם האופק שלך הוא לשבור את תקרת הזכוכית, לעוף קדימה ולהתקדם בקריירה על יד השתלבות בתפקידים בכירים במשק ולעלות ברמת השכר, זה הזמן שלך ללמוד על התוכניות וההזדמנויות הייחודיות שתוכנית 'מובילים' של אוניברסיטת תל אביב מעמידה במיוחד לרשותך.

להרשמה עכשיו ליום הפתוח לתואר שני ב-ZOOM>>>

חשוב לציין כי במרבית התחומים והתכניות, בוגרי תואר ראשון אינם נדרשים לעבור מבחן באנגלית לצורך קבלה ללימודי תואר שני. בנוסף, אלו הלומדים לתואר שני יכולים להתקדם לקראת דוקטורט.

בואו לא נפספס את ההזדמנות ונשתתף יחד ביום פתוח ללימודי תואר שני ב-ZOOM בהנחיית גליה גבעולי, מנהלת תוכנית 'מובילים' של אוניברסיטת תל אביב, ונעשה את הצעד הראשון שלנו לקידום הקריירה.

יום הפתוח יתקיים בעז"ה ביום שלישי, ח' בתמוז תשפ"ג, 27 ביוני 2023, בשעה 20:00.

להרשמה עכשיו ליום הפתוח לתואר שני ב-ZOOM>>>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר