בזמן מלחמה

המכללה למנהל בבני ברק במעטפת של ודאות

"הסלוגן שלנו 'לא צריך לעצור את החיים בשביל תואר', מקבל משמעות הרבה יותר גדולה בימים אלו" שנת הלימודים האקדמית במסלול האקדמי מכללה למינהל בבני ברק, נפתחה כסדרה (לימודים).

המכללה למנהל בבני ברק במעטפת של ודאות (צילום: יח"צ)

לאחר שהתקבלה החלטה, שנת הלימודים האקדמית במסלול האקדמי מכללה למינהל בבני ברק, נפתחה כסדרה, על אף שרבים מהמוסדות האקדמאיים בישראל דחו את פתיחת השנה בחודש ואף בחודשיים, בעקבות קשיי התארגנות לאפשר לימודים תקינים.

"הסלוגן שלנו 'לא צריך לעצור את החיים בשביל תואר', מקבל משמעות הרבה יותר גדולה בימים אלו", אומר חגי מיצמכר, מנהל שיווק, יעוץ ופיתוח עסקי במסלול האקדמי מכללה למינהל. "שמנו לנו למטרה לתת לתלמידים ולתלמידות של המכללה למינהל, מעטפת כוללת שתהווה אי קטן של ודאות בזמן של כל כך הרבה חוסר ודאות, לפחות בנושא הלימודים, על מנת לייצר רוגע ושלווה היכן שניתן".

אופן הלימוד, שנעשה בצורה למידה מרחוק, נועד למטרה של התחשבות באנשים שמתקשים לצאת מהבית, באנשים שמתגוררים באזורים רגישים יותר, בתלמידים מפונים, שאינם מתגוררים כיום בבתיהם ונאלצים להתמודד עם חיי הארעי שנכפו עליהם וכן גם במטרה להקל על תלמידים שגוייסו לצו 8.

"שמחנו מאוד לראות את הרישום המדהים לשנת הלימודים החדשה, מאחר והתלמידים שלנו הפנימו והבינו את המשמעות שבזכותה פתחנו את הקמפוס. לאפשר לכל חרדי וחרדית שרוצים את התואר המבוקש ביותר בשוק העבודה, ללמוד אליו מבלי לעצור את החיים. לימודים תוך כדי המשך שגרת עבודה לצורך פרנסה, גידול ילדים וניהול חיי משפחה. יש לדבר הזה משמעות עצומה".

צוות מיוחד שהוקם במכללה למינהל, עוקב ובודק כל בקשה ושאלה שיש לתלמידים בתקופה כה חסרת ודאות. "אנחנו מנסים לפתור בעיות שעולות בקרב התלמידים ולתת מענה ככל יכולתנו", אומר מיצמכר. "תומכים ומסייעים מבחינה לימודים, מעניקים הטבות והקלות גם לאנשי מילואים על מנת שלא יצברו חוסרים גדולים ויוכלו להיות חלק מהרצף הלימודי. אנחנו דואגים לשיעורי עזר, שיעורים פרטניים לכל דורש ועושים הכל כדי לתת את מעטפת התמיכה הרחבה ביותר שתאפשר את המשך הלימודים התקינים".

התארים שנלמדים במכללה למינהל הם מהמבוקשים ביותר בשוק העבודה, עם אחוזי השמה גבוהים: תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון במדעי ההתנהגות, תואר ראשון בכלכלה וניהול בהתמחות במערכות מידע, מימון וביטוח.

הבוגרים משתלבים בשוק העבודה בחברות מובילות ביותר ובתפקידים בכירים. המכללה למינהל מעניקה מעטפת תומכת 360 שנבנתה באופן מיוחד לתלמידים חרדיים, כולל השלמת חוסרים לאלו שמגיעים ללא רקע לימודי, כולל עזרה בהשגת מלגות והסדרי מימון, תנאים נוחים גם ברמה טכנית כמו כיתות לימוד מרווחות שמשפיעות על הווי הלימודים, ספריה מסודרת לנוחות התלמידים, פינות קפה למהדרין – כל התנאים מכל ההיבטים, על מנת להצליח לרכוש מקצוע עם התנאים המאפשרים ביותר.

דווקא עכשיו, אל תעצרו, הירשמו! הסמסטר נפתח בקרוב

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר