ממשיכה להתחזק

השאלה שמציקה ליובל דיין: "מה התכלית שלנו פה?"

הזמרת יובל דיין, שהצליחה לפתח לעצמה קריירה מוזיקלית מצליחה, למרות גילה הצעיר, מגלה בראיון את הקפדתה היתרה על שמירת שבת, ומתייחסת להמשך הופעותיה (ציצית)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
יובל דיין (צילום: Shlomi Cohen/Flash90)

"אני מאוד רצינית, מגיל צעיר תמיד עניינו אותי שאלות ברומו של עולם, כמו מה התכלית שלנו פה?", כך אומרת השבוע הזמרת יובל דיין (23), שאף חושפת את המשך תהליך התחזקותה בדת.

בראיון למגזין מקבוצת 'ידיעות אחרונות', הסבירה כך דיין את הימנעותה העקרונית מהופעה או ניגון על כלי כלשהו בשבתות: "זאת העבודה שלי, ושבת זה יום שבו שבת מכל מלאכתו, אז גם אני שובתת".

"הקטע הוא", הוסיפה הזמרת המתחזקת, "שהרבה מהשירים שלי נכתבו דווקא במוצאי שבת. ההפסקה הזאת יוצרת השראה. יש בשבת הרבה היגיון. אני עובדת קשה כל השבוע, ואם יש יום אחד שאני יכולה באמת להתנתק, להתאוורר, אז למה לא?".

המראיינת שמציינת כי נראה שבורא עולם הוא ה'מנטור' האמיתי שלה, ניסתה להקשות על דיין ושאלה אם היא לא מרגישה החמצה באורח חייה השמרני, אך הזמרת הסבירה בתשובה: "אלוקים אוהב אותי. אני לוקחת את הדברים הטובים שבדת, המשפחתיות, החגים, אני משתמשת במתנה שהבורא נתן לי בתבונה, במטרה להגיע לכמה שיותר אנשים. שמירת שבת זו ההחלטה הכי טובה שקיבלתי".

גם אתי אנקרי התחילה כמוך, וגמרה בזה שהיא לא מופיעה יותר בפני גברים - נשאלה דיין, והשיבה: "אני יודעת מי אני ויודעת שזה משהו שלא מדבר אליי. הדת לא הפריעה לי להיכנס למקצוע הזה והיא לא תפריע לי הלאה. להפך: היא עוזרת לי".

החלום שלה, כך מתברר, הוא להקים בית בישראל. "אני רוצה להיות אמא צעירה, זה מגניב בעיניי. אני מאוד רוצה ילדים. רק כשאתחתן אדע שהגעתי אל המנוחה ואל הנחלה", גילתה דיין.

באשר לשותף למימוש אותו חלום, הוסיפה הזמרת: "פעם אמרתי שאני לא רוצה בן זוג מוזיקאי. היום אני יותר פתוחה לזה: מקבלת באהבה את מי שאלוקים ישלח לי". על השאלה אם בן הזוג העתידי צריך להיות דתי, השיבה דיין: "מה זה דתי? תראי, אני בן אדם מאמין, מאוד מחוברת לדת. אני אשמח שהוא יהיה כמוני, שומר שבת, לא קיצוני".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר