קידוש השם

אסף גורן ויתר על ריאליטי בגלל ראש השנה ויום כיפור

המוזיקאי הישראלי, שכבר ניצח באחת מתכניות הריאליטי הגדולות בארץ, הודיע כי ביטל השתתפות בהפקת ענק אחרת, וזאת בשל התארכות התכנית לימי ראש השנה וכיפור (ציצית)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
אסף גורן (צילום: מסך, מתוך אינסטגרם)

המוזיקאי הישראלי אסף גורן, ויתר על השתתפותו בתכנית ריאליטי בינלאומית באחד מערוצי הטלוויזיה הגדולים בעולם, בגלל שהצילומים יוצאים בימי ראש השנה ויום כיפור.

בפוטס שפרסם באינסטגרם שלו, שיתף גורן על ההחלטה: "עוקבים וחברים יקרים שלי, ברגעים אלו ממש הייתי צריך להיות מנותק מהעולם, ובעיצומה של תוכנית ריאליטי באחד מערוצי הטלוויזיה הגדולים בעולם".

"כל מי שמכיר אותי יודע מאז ומתמיד שבכל צעד והחלטה בחיים שלי, אני משתדל ללכת עם הלב והאמונה שלי. ככה אני חי את החיים שלי, ואני מאמין באמת ובתמים, שיש רגעים בחיים שבנאדם צריך לבחור נכון ואם יבחר נכון – הבחירה הזו תהיה שווה לו יותר מכסף או תהילה".

בהמשך דבריו כתב שהחליט לוותר על השתתפותו בגלל שהצילומים נערכים בראש השנה ויום כיפור: "זמן קצר לפני תחילת התוכנית, התבשרתי שהצילומים צפויים להתארך יותר מהמשוער ועלולים לגלוש לתוך ראש השנה ויום כיפור, כל מי שמכיר אותי יודע עד כמה המסורת חשובה לי. ולכן, בהחלטה לא קלה אך שלמה לגמרי - החלטתי לוותר על ההשתתפות בתוכנית. נכון, היא אולי הייתה סוללת לי כיון ודרך חדשים וחושפת אותי לקהל חדש, אבל אני בוחר ללכת עם האמת הפנימית שלי".

לסיום כתב: "אני מאמין שהאחריות שלנו, כדמויות שמובילות דעת קהל ושאחריהם עוקבים אלפי בנו נוער, היא לתת דוגמה והשראה לטוב או לרע. זו חובתנו הבסיסית והערכית. אני לא מרגיש שעשיתי צעד אמיץ במיוחד אלא פשוט הייתי במצב של בחירה".

"זה המסר היחידי שלי לכל מי שעוקב אחריי – תבחרו נכון ותבחרו עם הלב בכל מצב ומקום שתהיו בו ובהתאם למצפון שלכם. הקלישאה הזו אומנם שחוקה עד דק, אבל נכונה. אני עכשיו עדיין ב-אל איי הרחוקה, יושב במלון ומנסה לעכל את הימים האחרונים. חיבוק גדול , אסף".

גורן, המקורב לדת ולמסורת היהודית, מקפיד ללכת ולהופיע בכל מקום עם ציצית לגופו, כדבריו ל'כיכר השבת': "הציצית מחברת אותי מאוד לקב"ה, זה מזכיר לי תמיד את ארץ ישראל הקדושה".

כחלק מההתקרבות שלו לדת, גורן ביקר בעבר עם כותב השורות (איציק אוחנה) במעונו של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי.

ל'כיכר השבת' נודע, כי המוזיקאי הישראלי יוציא בקרוב שיר סליחות לרגל חודש אלול והימים הנוראים.

בעבר הוא זכה בתכנית הריאילטי 'האח הגדול VIP', וגרם לקידוש השם גדול, כשבחר לצאת מהבית המפורסם במדינה כמנצח בעודו לבוש בציצית, ובז'קט עליו היה כתוב את שם ה', ולקרוא מול מאות אלפי הצופים את הפסוק 'שמע ישראל'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר