בסיור בבני ברק

הקצין המוערך זיו שילון, ביקר את החלטת איווט ליברמן • צפו

הלוחם זיו שילון, שאיבד את ידו בעת "עופרת יצוקה", ערך היום סיור בבית מרן הגר"ח קנייבסקי ובישיבת פוניבז', וביקר את החלטתו של איווט ליברמן בנושא מעונות האברכים; צפו (ארץ)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
זיו שילון אצל מרן הגר"ח (צילום: דוד זר)

הפעיל החברתי המפורסם והקצין המוערך, זיו שילון ממקורביו של שר הביטחון ויו"ר 'כחול לבן' בני גנץ, הגיע היום (ראשון) לביקור במעונו של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי, ולאחר מכן ערך סיור וביקור בישיבת פונביז', בבני ברק.

במהלך הסיור כשהוא מלווה ברב דוד אברהם פרסמן, התייחס שילון לכוונתו של שר האוצר ויו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן לבטל את סבסוד מעונות היום לאברכים.

"זה לא מובן מאליו בכלל, כי היום רוב הפוליטיקאים עושים בשביל הכיסא ואז הם מפספסים את העיקר", אמר זיו שילון בוידאו בלעדי שהגיע ל'כיכר השבת', "צריך לשנות את התפיסה במדינה, שההנהגה תהיה מעוררת השראה ולא הנהגה שמניעה אנשים במניפולציות והפחדות, זה לא עובד ככה, זה אף פעם לא טוב, יכול להיות שחלק מהאנשים פה יצאו ומהפאניקה ילכו לטפל בילדים".

לדבריו: "שמסתכלים לטווח הארוך זה יצור תסיסה, שנאה ופילוג בעם ולכן צריך לקבל תהליכים ביחד ולא לחוד".

בהמשך דבריו כינה את התנהלותו של אביגדור ליברמן כלפי החרדים כ'עוג מלך הבשן' שהוא היה קובע עובדות: "אנחנו נמצאים במדינת ישראל וצריך לנהוג במידת הרחמים, להיות בית שמאי כל הזמן, זה התפיסה שצריך להיות, נקווה שיום אחד זה יקרה".

זיו שילון שירת כקצין בחטיבת גבעתי, בשנת 2012 במהלך מבצע 'עופרת יצוקה' הוא נפצע קשה ואיבד את ידו השמאלית - לאחר שעבר שיקום ארוך הוא הפך לסמל ודוגמא בארץ ובעולם וזכה בתחרות העולמית 'איש הברזל' במסגרת תפקידו ביד אחת בעקבות הפציעה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר