קוריאה יוצאת למלחמה באפליקציות שלא ניתנות להסרה

משרד המדע בקוריאה החליט לא לאפשר יותר לחברות סלולר להתקין על גבי מכשירי הסלולר שהן משווקות אפליקציות שאינן ניתנות להסרה. ההחלטה תיכנס לתוקף בחודש אפריל (דיגיטל)

מישאל לוי | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

משרד המדע של קוריאה החליט בשבוע שעבר שלא לאשר יותר לחברות סלולר וספקיות להתקין על גבי המכשירים אותם הן משווקות לציבור אפליקציות שאינן ניתנות להסרה. על פי הדיווחים השונים, ההחלטה תיכנס לפועל כבר בחודש אפריל הקרוב.

הבעיה נפוצה בעיקר במכשירים המבוססים על מערכת ההפעלה אנדרואיד. כך לדוגמא, במכשיר הדגל של חברת סמסונג (הקוריאנית), מותקנות מעל 80 אפליקציות המגיעות מראש. בהן, חלק מטעם ספקית הסלולר, חלק מטעם היצרנית, ומספר נוסף של אפליקציות המגיעות מטעם מערכת ההפעלה.

לרוב, מדובר באפליקציות אותן לא ניתן להסיר מהמכשיר, כאשר לטענת חלק מאתרים שדיווחו על ההחלטה החדשה, הן אף מאיטות את פעילות המכשיר החכם, גם אם הן אינן נמצאות בשימוש. בעיה נוספת שנגרמת מהאפליקציות הללו, היא עומס מיותר על זיכרון המכשיר.

לפי ההחלטה החדשה, יותר לחברות להתקין את האפליקציות על המכשיר, אולם למשתמשים תינתן האופציה למחוק אותן. ישומים שלא ייכללו בתקנה החדשה הם ישומים בתומכים בתקשורת אלחוטית במכשיר, שירות לקוחות וחנות ישומים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר