כל משתמשי גוגל גלאס הם עשירים?

גוגל התייחסה בפוסט ברשת החברתית לטענות הרבות בנוגע לאב הטיפוס של משקפי גוגל גלאס, למראהו ועיצובו, למחירו הגבוה ולנושא הפרטיות. "לא כל משתמשי גוגל גלאס הם אנשים עשירים" טענו בחברה (דיגיטל, סמארטפון)

מישאל לוי | כיכר השבת |
משתמש גוגל גלאס, אילוסטרציה (צילום: באדיבות בית חב"ד - אתר col)

פרויקט המשקפיים החכמים של גוגל העונה לשם Google Glass, זוכה מעת לעת לביקורות על עיצובו של המשקף המגושם מעט, כאשר דעת הקהל באופן כללי נוטה שלא לחבב את הפרויקט.

כעת, מנסה גוגל "לנפץ מיתוסים" בנוגע למשקפיים, ועושה זאת באמצעות פוסט שהיא מפרסמת בעמוד של גוגל גלאס ברשת החברתית גוגל פלוס.

הפוסט מתייחס להגדרות הפרטיות של המוצר, לכך שמדובר בעצם באב טיפוס ולא במוצר הסופי שעוד ישתפר עם השנים, ואפילו לסוגיית מחירם של המשקפיים.

כך נראה צילום בגוגל גלאס (מתוך ערוץ היוטיוב של Dan McLaughlin)

"זהו אב טיפוס", אומרים בגוגל ומספרים כי השיקו במהלך החודשים האחרונים 9 עדכוני תוכנה וכן עדכוני חומרה המבוססים על משוב מאנשים שניסו את המכשיר. "המשקפיים כיום אולי נראים מצחיקים, אבל גם טלפונים ניידים משנות ה-80, וה-90 נראים מצחיקים כיום".

גוגל מתייחסת גם לטענה כי משתמשים המשקפיים הם בדרך כלל אנשים עשירים, וזאת עקב מחירם הגבוה, "המשקפיים הנוכחיים עולים 1,500 דולר, אנו מבינים כי הם מחוץ לטווח הקנייה של בני אדם רבים, אבל זה לא אומר שהאנשים שכן יש להם את המשקפיים הם עשירים".

"בחלק מהמקרים מקום העבודה שלהם שילם עבור גלאס, וחלק אחר קיבל את המשקפיים במתנה" אמרו בגוגל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר