הראוטר המהפכני של Kudoso: רוצה אינטרנט? קודם תצחצח שיניים

הכירו את דמי הכיס החדשים - נקודות זכות לגלישה באינטרנט. ראוטר חדש בארצות הברית מציע פתרון מקורי להצמדות צעירים לאינטרנט, מאפשר גישה לאינטרנט רק לאחר שהם ביצעו את מטלות הבית שמוטלים עליהם. הנתב כמובן גם מאפשר סינון אתרים וסינון לפי שעות (טכנולוגיה, אינטרנט)

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום: מתוך קיקסטארטר)

בעיית היצמדות הצעירים למחשבים בכלל ולאינטרנט בפרט נפוצה בכל מקום בעולם, אך מחקרים מראים שהישראלים צמודים יותר למסכים. מלבד הבעיה שבחשיפה לתכנים הבעייתיים שישנם לרוב באינטרנט, ומלבד הנזק הפיזי והמנטלי שנגרם בישיבה שעות מול המסכים, הדבר גם גורם לחוסר פעילות של הילדים במטלות הבית, ובמחסור חמור לעתים בפעילות פיזית. על פי הנתונים שאספה חברת Kudoso, ילד ממוצע בעולם מבלה מעל 7.5 שעות ביום בגלישה באינטרנט.

כעת פיתחה חברת Kudoso ראוטר (נתב) חדש, שאמור "לשפר את הדרך בו מנהלים משפחות את הטכנולוגיה". הראוטר החדש יאפשר מלבד אופציות בקרת ההורים הפשוטות כמו סינון אתרים עם תוכן בעייתי, ונעילת האינטרנט לשעות מסוימות, גם לנהל את הגישה לאינטרנט רק לאחר שהילדים ביצעו את מטלות הבית שלהם, או שיחקו עם חבריהם ועשו פעילות גופנית.

הסנן החדש (צילום: מתוך קיקסטארטר)

תוכלו להגדיר מטלות מסוימות שיזכו את הילדים בנקודות, כך למשל תוכלו לקבוע שסידור המיטה שווה נקודה, משחק עם חברים 2 וכן הלאה. תוכלו למנוע את הגישה לאינטרנט אם לילד חסר נקודות. כמו כן תוכלו להגדיר כמה נקודות נדרשות על מנת לקבל גישה לאתר מסוים. בנוסף, תוכלו לסנן לגמרי אתרים מסוימים, כמו גם למנוע מהם גישה לאתר מסוים בשעות מסוימות, או רק אחרי ביצוע מטלה אחת או יותר. יתכן שהגלישה המזיקה באינטרנט תוכל להפוך לדמי הכיס החדשים, ובכך גם תחסוך כסף להורים.

Kudoso מציעה נתבים משלה, הכוללים את תוכנת הסינון ובקרת ההורים. או תוכנה בלבד שעליכם להתקין על 4 נתבים הנתמכים על ידי Kudoso. הנתב והתוכנה ניתנים לניהול בקלות על ידי אפליקציה מכל מקום מקום בעולם, כמו גם מהמחשב עצמו, ללא צורך באפליקציה. בקרוב תוציא החברה גם צמידי כושר שתנטר את פעילותם הגופנית של הילדים, ותקבע את כללי הגישה למחשב ולאינטרנט.

החברה מבצעת גיוס הון באתר גיוס ההמונים kickstarter כדי להמשיך ולפתח את המוצרים שלה, שם גם ניתן לרכוש את התוכנה או הנתב כעת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר