בלי רעש וצלצולים: גוגל תשיק את הנקסוס האחרון בעוד כחודשיים

שירת הברבור של Google Nexus: דיווחים שונים מלמדים כי ככל הנראה מתכוונת ענקית האינטרנט גוגל להשיק את מכשיר הנקסוס אותו היא מפתחת הפעם בשיתוף עם חברת מוטורולה בעוד כחודשיים. המכשיר יחל להיות מוצע באתר הייעודי של גוגל, כשהשקתו לא תלווה באירוע מיוחד. המכשיר צפוי להיות האחרון מסדרת מכשירי הנקסוס של גוגל, וצפוי להיקרא Nexus X.

חיים אבני | כיכר השבת |
נקסוס 4, ארכיון (צילום מסך)

שירת הברבור של נקסוס: דיווחים שמגיעים בשעות האחרונות (שלישי), מלמדים כי ענקית האינטרנט גוגל, האחראית לסדרת מכשירי הנקסוס. צפויה להשיק בעוד כחודשיים את ה- Nexus X, שצפוי להיות מכשיר הטלפון החכם השישי והאחרון בפרויקט הנקסוס של גוגל שיוחלף בפרויקט החדש Android Silver.

על פי הדיווחים, בניגוד להשקות הגרנדיוזיות והמתוקשרות של שאר יצרניות הטלפונים החכמים, כאן צפויה גוגל פשוט להעלות את הטלפון למכירה בגוגל פליי, בלי אירועים מיוחדים. הטלפון ככל הנראה יוצע למכירה בעוד כחודשיים, ימים ספורים לפני שתתחיל עונת החגים של הנוצרים.

Google Nexus

פרויקט ה-Google Nexus של גוגל, החל בשנת 2010, אז החליטה גוגל לפתוח בשיתוף פעולה עם יצרנית הסמארטפונים HTC. במהלכה יצרה HTC עבור גוגל מכשירים שתאמו ברמתם למכשירי הדגל של אותם הימים. גוגל שיווקה את הטלפונים, שכמובן מריצים את מערכת ההפעלה אנדרואיד, במחיר מסובסד - מה שהפך אותם למכשירים נחשקים במיוחד.

בהמשך השיקה גוגל עוד שני מכשירים אותם יצרה ענקית האלקטרוניקה הקוראנית, סמסונג. ולאחר מכן עברה לשיתוף פעולה עם LG, במהלכו ייוצרו עוד שני מכשירים מסדרת נקסוס, שכללו את מיטב החומרה, במחיר אטרקטיבי שסובסד על ידי גוגל. בנוסף, מכשירי סדרת נקסוס זוכים לעדכונים מידיים וראשוניים של מערכת ההפעלה אנדרואיד, והם מגיעים בגרסה "נקייה" שמכונה ונילה, ואשר התחבבה על לא מעט ממשתמשי אנדרואיד.

לפני חודשים ספורים פורסם כי גוגל תשיק מכשיר אחרון מפרויקט הנקסוס, וכי הפרויקט יוחלף בפרויקט חדש שיקרא Android Silver. בפרויקט החדש גוגל תהיה מעורבת יותר גם בהליך הייצור, והמכשירים מסדרת Android Silver אמנם לא ייוצרו על ידי גוגל, אך היא תבחר את החומרה ואת איכות החומרים שירכיבו את הטלפון, בדומה לשיטת הפעולה של אפל.

Nexus X

בשביל הטלפון האחרון מסדרת הנקסוס, בחרה גוגל בחטיבת המובייל של מוטורולה - אשר נרכשה על ידי גוגל, אך כבר הספיקה לעבור בעלות - על מנת לייצר אותו.

ה- Nexus X מכוון להיות שירת הברבור של הסדרה, וככזה הוא יכלול את מיטב החומרה הקיימת בשוק, מעבד מרובע ליבות 805 Snapdragon של קוואלקום. בשילוב עם זיכרון RAM של 3GB ונפח אחסון של 32 GB.

בנוסף המכשיר החדש צפוי להגיע עם מסך גדול במיוחד, שבדומה ל-LG-G3, יעשה שימוש ברזולוציה של 1440X2560. מחירו צפוי לעמוד על מעט יותר מ-400 יורו, מה שיהפוך אותו לאטרקטיבי במיוחד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר