מסמכים חושפים: מיקרוסופט תשנה לנוקיה את השם

אחרי שענקית התוכנה מיקרוסופט רכשה את נוקיה, מסמכים שהודלפו מלמדים כי מיקרוסופט תחסל בקרוב את המותג נוקיה ותחליף אותו בשם מיקרוסופט. בנוסף תפסיק לכנות את מערכת ההפעלה של לניידים, Windows Phone, בשם פון.

חיים אבני | כיכר השבת |
נוקיה לומיה (צילום: יח"צ)

מסמכים סודיים, אשר דלפו ממשרדיה של ענקית התוכנה ומערכות ההפעלה מיקרוסופט, אשר רכשה לפני כשנה את נוקיה הפינית. מלמדים כי בכוונתה של מיקרוסופט לשנות את השם נוקיה.

במסמכים נכתב, כי החל מסוף השנה האזרחית הנוכחית בעוד כחודשיים, תחל החברה להסיר באופן הדרגתי את שם המותג 'נוקיה' מהמוצרים החדשים שתייצר החברה. ובמקום זאת יכללו את השם 'לומיה' או מיקרוסופט בלבד, בשם המוצרים החדשים שתשיק מיקרוסופט.

מיקרוסופט החלה לאחרונה להשיק בעצמה את מכשיריה החדשים של מיקרוסופט, וניכר כי החברה משקיעה את מיטב מאמציה בשיקום של מי שהייתה פעם יצרנית הסלולר הגדולה והמובילה בעולם.

לפני חודשים ספורים, פיטרה ענקית התוכנה, במהלך הליך הפיטורין הגדול בתולדותיה, למעלה מ-18,000 עובדים של נוקיה. וחיסלה קו ייצור של נוקיה, אשר ייצר מכשירים זולים המריצים את מערכת ההפעלה של המתחרה הגדולה, אנדרואיד של גוגל.

בנוסף, על פי המסמכים שדלפו, מתכוונים במיקרוסופט גם להפסיק את השימוש במילה " Phone" במערכת ההפעלה שלה לניידים, שמעתה תיקרא פשוט Windows.

ייתכן מאוד כי מהלך זה יגיע יחד עם מערכת ההפעלה החדשה של החברה, Windows 9, שתשיק החברה בעוד פחות משלשה שבועות. ושעל פי הדיווחים תגיע בגרסה אחת בלבד, שתתאים את עצמה לכל פלטפורמה עליה תותקן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר