אפל השיקה רשמית את Apple Pay ו-iOS 8.1

מעט יותר מחודש אחרי שהכריזה על מהפכת התשלומים, השיקה אפל את השירות באופן רשמי והוא זמין למשתמשים בארה"ב • במקביל השיקה גרסה חדשה ל- iOS (דיגיטל, חדשות)

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום: אפל)

מעט יותר מחודש לאחר שהכריזה ענקית הטכנולוגיה אפל על מהפכת התשלומים שלטענתה תשנה את עולם הצרכנות ותאפשר ביצוע עסקאות בבטחה ובנוחות גבוהות בהרבה מהנהוג בשוק, שחררה החברה את השירות באופן רשמי ומשתמשי אייפון 6 ואייפון 6 פלוס יכולים ליהנות מעתה משירות התשלומים החדש, Apple Pay.

שירות Apple Pay זמין עתה על ידי עדכון גרסת מערכת ההפעלה של האייפון 6 והאייפון 6 פלוס, לגרסת המערכת החדשה iOS 8.1. כזכור, הגרסאות הקודמות של מערכת ההפעלה iOS 8 היו מלאות בבאגים. בעדכון הראשון גם נכלל באג חמור במיוחד, אשר נטרל את הקליטה הסלולרית כליל מה שגרם למאות משתמשים לאבד שימוש במכשיר הטלפון.

Apple Pay הוא כאמור השירות מהמפכני באמת שהציגה אפל בשנים האחרונות. שירות התשלומים עושה שימוש בחיישן NFC (תקשורת טווח אפס), שלראשונה נכלל במכשירי האייפון, ומאפשר תשלום על ידי הצמדת מכשיר האייפון לחיישן שבחנות או העברה בסמוך עליו.

אפל היא איננה חברת הטכנולוגיה הראשונה אשר עושה שימוש בטכנולוגיה זו. גם ענקית האינטרנט גוגל שאחראית על מערכת ההפעלה אנדרואיד הטמיעה לפני כשנה תכונה דומה באנדרואיד. אלא שבעוד שירות הארנק של גוגל היה מוגבל רק ללקוחות "סיטי בנק" האמריקני ולמספר שותפות גדולות של הבנק, באפל פנו למאות חברות אשראי וחנויות שונות שכבר הטמיעו את הטכנולוגיה שתשמש את Apple Pay.

שירות Apple Pay גם אמור להגביר את בטיחות המשתמש בכרטיסי האשראי, מכיוון שהשימוש בתשלום אפשרי רק לאחר הכנסת טביעת אצבע לאייפון. אשר ישמור במכשיר את דוגמה טביעת האצבע, ובעת התשלום ישווה אותו למשתמש שמבצע את התשלום. רק לאחר שיאמת השירות כי אין מדובר בנוכל - יאשר את התשלום.

גניבת הזהויות על מנת לעשות שימוש בכרטיסי אשראי גנובים הנה מכה של ממש בארצות הברית, והחמרת הנהלים שקבעו בממשל לחברות האשראי גם גורמת לחסימות כרטיסי אשראי לא מוצדקות - כמו זה למשל של נשיא ארצות הברית שגילה בשבוע שעבר כי כרטיס האשראי שלו סורב במסעדה, מכיוון שלא עשה בו שימוש זמן רב. Apple Pay אמורה לפתור כאמור את בעיה זו, למרות שגם ענקית האשראי מאסטרקארד הציגה אמש פתרון משלה לבעיה בדמות כרטיס אשראי שמשלב בתוכו קורא טביעת אצבע.

מלבד השילוב של Apple Pay בגרסת 8.1 של מערכת ההפעלה שלה, הוסיפה החברה גם את התמיכה בשירות "ההמשכיות" של אפל אשר מאפשרת להמשיך את העבודה על שיחות טלפון, הודעות SMS, מיילים וכדומה שעליהם התחלתם לעבוד בטלפון גם במחשב המק שלכם.

נציין כי גם אנדרואיד שחררה שירות דומה בגרסה החדשה של מערכת ההפעלה שלה, אנדרואיד 5.

iOS 8 (יחצ)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר