שעון חורף כבר פה: זכרתם להזיז את השעון לאחור?

לאחר 212 ימים, שעון הקיץ בא הלילה אל סיומו ושעון החורף נכנס לתוקף. בשעה 2:00 מחוגי השעון הוזזו שעה לאחור. מדריך: כך תגדירו את שעון החורף בטלפונים הסלולריים (דיגיטל)

מישאל לוי | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

לאחר 212 ימים, שעון הקיץ בא הלילה (ראשון) אל סיומו ושעון החורף נכנס לתוקף עד ל-27 במרס 2015.

בשעה 02:00 בלילה הוזזו מחוגי השעון שעה לאחור, לשעה 01:00, ואזרחי ישראל הרוויחו שעה נוספת.

שר הפנים גדעון סער שבכהונתו הביא להארכת שעון הקיץ אמר כי "לכולנו הייתה עוד שעת אור במהלך כל חודש אוקטובר ובתקופת החגים. הארכת שעון הקיץ היא מהלך שהוכיח את הצלחתו באופן מובהק".

בעלי הסלולריים המתקדמים שחוו בחודש האחרון מעבר לשעון חורף של הטלפון וסדרו זאת באמצעות כיוון השעון ל"שעון אתונה", יכולים לשנות את השעה במכשיר לשעון ישראל.

בעלי אייפון-אייפד: היכנסו ל'הגדרות', בחרו ב'כללי', בחרו ב'תאריך ושעה', העבירו את 'כוון אוטומטית' למצב פעיל, וודאו שב'שעון מקומי' יופיע אזור זמן של 'ירושלים'.

מכשירי 'ווינדוס פון 8': היכנסו ל'הגדרות', בחרו ב'תאריך ושעה', בחרו ב'ירושלים' והפעילו את 'כוון אוטומטית'.

בעלי 'אנדרואיד': היכנסו ל'הגדרות' במסכי היישומים, בחרו ב'עוד...', בחרו ב'תאריך ושעה', סמנו V ליד 'תאריך ושעה אוטומטיים', סמנו את 'בחר אזור זמן', בחרו ב'ירושלים GMT+3' וסמנו V ליד 'אזור זמן אוטומטי'.

לפי ההערכות, מרבית האזרחים לא ייתקלו בבעיות הבוקר הזה, גם אם לא יגדירו את השעון, מאחר והלילה גם באתונה עברו לשעון חורף, אם כי באיחור קל של שעתיים לעומת ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר