צפו: הספינה החכמה הראשונה בהיסטוריה הפליגה לדרכה

ספינת התענוגות החכמה הראשונה בהיסטוריה, הפליגה מנמל סאות'המפטון בדרכה לניו יורק - באותו המסלול בו הייתה אמורה לעבור הספינה הידועה 'טיטניק' לפני 102 שנים (טכנולוגי,וידאו)

מישאל לוי | כיכר השבת |
(צילום: מתוך יוטיוב)

בעליה של ספינת הפאר ההייטקיסטית QUANTUM היו נרגשים מאוד אמש (שני), עת הפליגה הספינה לדרכה הראשונה שכונתה "הפלגה היסטורית".

ניתן לקוות שההיסטוריה לא תחזור על עצמה. שכן ספינת הפאר שמכונה על ידי בעליה כ"הספינה החכמה הראשונה בהיסטוריה", הפליגה מהנמל שבעיר סאות'המפטון הבריטית, ממש מאותו המקום ממנו הפליגה אוניית הפאר המפורסמת והטרגית 'טיטניק' לפני 102 שנים.

הספינה הפליגה לאותו נמל בו הייתה אמורה ה'טיטניק' לעגון בסופו של המסלול - נמל ניו יורק. בחברה שמפעילה את הספינה ציינו כי הם מודעים לעבר הטעון של הנמל והמסלול, אך יחד עם זאת ציינו כי נמל סאות'המפטון משמש מזה מאות שנים כמקום ממנו יוצאות ההפלגות החשובות בהיסטוריית יורדי הים.

הספינה החדשנית מכילה שלל רובוטים לשימושים שונים, החל מרובוט המשמש להכנת קוקטיילים וניעורם, דרך מחשבי ענק המשמשים לניהול הספינה ומערכות הניווט שלה וכלה ברובוטים המשתמשים לנוחות ברי המזל שעלה בידם לרכוש כרטיס לנסיעה היוקרתית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר