דיווח: Montblanc מייצרת רצועה שתהפוך כל שעון לחכם

יצרנית שעוני היוקרה "Montblanc" עובדת על ייצור רצועה חכמה שתוכל להתלבש על כל שעון קיים ולהפוך אותו לשעון חכם. החברה תשיק את הרצועה כבר בקרוב (חדשות הטכנולוגיה)

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום מסך מתוך אתר ablogtowatch)

האם סופם של השעונים החכמים קרוב מתמיד? טרנד השענים החכמים כבש בסערה בשנה החולפת את יצרניות הסמארטפונים וענקיות הטכנולוגיה, ענקית השבבים אינטל הגדילה כשהגדירה את מוצרי המחשוב הלביש ובכללם השעונים החכמים כדבר הגדול הבא ופיתחה את תכנית "האינטרנט של הדברים".

אלא שלצד החדשנות שבשעונים החכמים, נתקלו החברות בקשיים בעקבות העיצוב המסורבל שאינו תואם את המגמה הרווחת בשנים האחרונות, ולפיה שעון הוא בעיקר אביזר אופנה יוקרתי ופחות אמצעי לקביעת השעה. כעת מצאה יצרנית שעוני היוקרה Montblanc פתרון שעלול לפתור את בעיה זו, תוך כדי שהיא גורמת לשעונים החכמים להפוך למיותרים, מכוערים ומסורבלים.

על פי דיווחים שונים, החברה שעוסקת בעיקר בייצור שעונים אנלוגיים, פועלת במרץ על ייצור ה-"e-Strap", רצועה חכמה שתוכל להתלבש ולהשתלב על כמעט כל שעון אנלוגי קיים, ולהפוך אותו משעון פשוט לשעון חכם. הרצועה החכמה כוללת כמובן מסך, שממוקם בתחתית השעון.

הרצועה החכמה של מונטבלנק כוללת צג העושה שימוש בטכנולוגיית LED ומציעה תצוגה של 128×36 פיקסלים, שתציג לכם את ההתראות שהתקבלו מהסמארטפון - כולל הודעות SMS, התרעות על הודעות דואר אלקטרוני והתראות המתקבלות מהרשתות החברתיות. בנוסף, הרצועה תוכל לשמש גם כשלט רחוק לסמארטפון לצורך הפעלת המצלמה, מציאת המכשיר שלכם ועוד.

הרצועה החכמה החדשה תתחבר למכשיר הטלפון החכם שלכם באמצעות קישוריות בלוטות' 4.0, כאשר הרצועה נשלטת על ידי אפליקציה ייעודית, שכבר קיימת ומוצעת להורדה עבור משתמשי אנדרואיד בחנות גוגל Play ועבור משתמשי אייפון בחנות AppStore.

הרצועה החכמה פותחה על ידי החברה על מנת לשמש את סדרת השעונים החדשה של החברה, כאשר היא מציעה שעון יוקרתי, עם תוסף חיצוני שהופך אותו לחכם מבלי לפגוע בעיצוב. החברה החליטה לשחרר את הרצועה החכמה למכירה בנפרד, כשהמחיר אותו היא צפויה לגבות עומד על כ-200 דולרים, מה שממצב אותה גם כאלטרנטיבה זולה יותר מהשעונים החכמים.

(צילום מסך מתוך אתר ablogtowatch)
(צילום מסך מתוך אתר ablogtowatch)
(צילום מסך מתוך אתר ablogtowatch)
(צילום מסך מתוך אתר ablogtowatch)
(צילום מסך מתוך אתר ablogtowatch)
(צילום מסך מתוך אתר ablogtowatch)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר