מתקפת אנונימוס: אלו אתרים נפלו?

בשעות האחרונות מדווחים לא מעט בעלי אתרי אינטרנט ישראלים כי האקרים פרו-פלסטינים פרצו להם זאת במסגרת המתקפה המאורגנת של ארגון 'אנונימוס'. אז מי נפל ומי שרד? (ארץ)

(צילום: שאטרסטוק)

אנונימוס שוב נגד ישראל: בשעות האחרונות (שלישי) מדווחים לא מעט בעלי אתרי אינטרנט ישראלים כי האקרים פרו-פלסטינים פרצו להם ורק כמה שעות לאחר מכן הם הצליחו להשתלט על האתר מחדש.

בין אותם אתרים שנפרצו ניתן למנות את האתר של קהילת "שובה ישראל" והאתר של הזמר שלום חנוך.

פריצת האתרים הינה חלק ממבצע #OpIsrael של ארגון אנונימוס, במסגרתו פעילי רשת פרו-פלסטינים תקפו - לפי הודעה שהם פרסמו - אלפי אתרי אינטרנט ישראלים.

למרות זאת, ההאקרים הפלסטינים נכשלו עד עתה בפריצה לאתרים גדולים ואתרי ממשל, כך למשל ניסו ההאקרים לתקוף את אתר "ממשל זמין", ביניהם אתרים של הכנסת, משרד החינוך, משרד האוצר ועוד, שבינתיים מצליחים להתגבר על ניסיונות התקיפה.

מרשימות שפרסמו ההאקרים הפרו פלסטינים עולה כי הקבוצה פרצה למאות חשבונות דואר אלקטרוני ישראליים ועשרות חשבונות של הרשת החברתית פייסבוק, כשההאקרים פרסמו רשימות הכוללות שם משתמש וסיסמאות לחשבונות דוא"ל וחשבונות פייסבוק. נכון לעתה חלק מהרשימות הוסרו על ידי האתרים השונים אליהם הועלו.

המתקפה המדוברת הנה במסגרת המתקפה המאורגנת על ידי ארגון ההאקרים 'אנונימוס' מידי שנה באותו התאריך תחת הכותרת "#OpIsrael". כשהפעם טענה הקבוצה כי הם פרצו לחשבונות הפייסבוק, דואר אלקטרוני ואתרים ישראלים בגלל מבצע "צוק איתן" שהתרחש אשתקד ברצועת עזה.

בשנים הקודמות ניסו ההאקרים ללא הצלחה של ממש לפרוץ לאתרים ישראלים משמעותיים, כשההתקפות התבררו כחובבניות למדי. וכשהאקרים ישראלים חשפו את תמונותיהם, את פרטיהם האישיים ואת שמות המשתמש והססמאות לחשבונות הדיגיטליים של ההאקרים עצמם.

גם עתה לא נרשמה הצלחה של ממש במתקפה, והיא מתמקדת באתרים קטנים ולא משמעותיים שאינם מאובטחים כראוי. למרות זאת, מומלץ למשתמשים לבחור ססמאות מורכבות הכוללות ספרות, אותיות וסימנים, מה שמקשה על פריצת החשבון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר