עולם אחר של חדשנות

מפסיקים לעשות צחוק מהמגזר החרדי: חברת הפרסום החדשה שמשנה את הכללים

Expando, הוא משרד פרסום חרדי, חדש, צעיר ובולט, שפתח במהלך מטורף שישנה את המהפכה הדיגיטלית מבפנים | איך הם עושים את זה, מה הניסיון שלהם ומי עומד מאחורי זה? | כל הפרטים (חדשות דיגיטל)

כיכר השבת
חרדים לצד שלטי חוצות | אילוסטרציה (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

המגזר החרדי מיוח"צן לא טוב, למרות הפתיחות הרבה שמתחוללת הלכה למעשה בשנים האחרונות, חברות הפרסום עדיין תקועים בעולם הישן והמסורתי ובכך גורמים עוול לחברות והארגונים אותם הם מייצגים, מי שמתכונן לשנות זאת מן הקצה אל הקצה, היא חברת הפרסום החרדית החדשה Expando.

למי שמכיר את עולם הפרסום, הוא כמובן יודע שהכל עובד עם אותן תבניות כבר עשרות שנים, ולאף אחד אין אינטרס לשנות זאת, יתרה מזו, ישנן חברות פרסום שטוב להן להישאר בתוך המסגרת המצומצמת.

אמנם יש קהל יעד גדול שצורך את התקשורת שלו, בכלי התקשורת המסורתיים - כמו עיתונות, פשקווילים, או מודעות רחוב, מיילים ועוד כלים מיושנים, אך זה לא באמת מספק את התוצאות הרצויות ודרך כך לא מצליחים להגיע לקהל יעד חרדי רחב.

Expando, בהובלת חבר'ה צעירים ומוכשרים בשילוב אנשי מקצוע מן השורה הראשונה, החליט לשנות את כללי המשחק ולפתוח את כל הקלפים, במטרה לעשות פרסום, נכון, טוב, יעיל ואפקטיבי.

Expando, לא מתעסק רק בתחום הפרסום, ששם הוא מוביל מהלכים פורצי דרך בנושאי הדיגיטל, חדשנות, סושיאל ועוד, אלא גם מתכוון לתת מעטפת שלמה ואמיתית לכל לקוח שידרוך על מפתן המשרד.

במשרד החדש שכבר הספיק לצבור לקוחות מעניינים מהגדולים במשק, ישנם מספר מחלקות, שעניינם לתת מעטפת מלאה ללקוח.

מלבד תחום הפרסום, המשרד מציג את מיטב האסטרטגים החרדים, שיתנו מענה אמיתי ללקוח ויובילו אותו עם יחסי ציבור רבנים, כולל הבנה מלאה במגזר החרדי וכולל ליווי של רבנים וגדולי ישראל, וכן לשנות תודעה באמצעים מתוכחמים וייחודים.

כמו כן, Expando נמצא בשיתופי פעולה עם מיטב אושיות הרשת, באינסטגרם, יוטיוב, טיקטוק, וואטסאפ ועוד ועוד, עם ליווי נכון ומדויק.

למשרד יש מחלקת מחקר גדולה ומקצועית עם מיטב אנשי המקצוע, שיודעים לתת מחקרי עומק, לבצע סקרים מדויקים ולתת תוכניות עבודה מדויקות לכל לקוח באשר הוא.

הדור החרדי החדש, מחובר, דעתן, ודיגיטלי

הפעילות הרבה של Expando אותה חשפנו כעת, היא רק קצה הקרחון של מה שהם יודעים לספק והם הרבה יותר ממשרד פרסום, הוא מיזם חברתי-שיווקי שחושב אחרת.

את הצוות מרכיבים אנשי מקצוע בכירים בעלי ניסיון רב וכן צעירים חרדים בגילאי 20-30, בעלי ידע עמוק בעולם הפרסום הדיגיטלי לצד הבנה תרבותית עמוקה של קהלי היעד ותתי המגזרים השונים (חסידי, מודרני, ליטאי וכו' וכו'). עבורם, כל לקוח הוא אתגר ייחודי, והפתרון נבנה בשילוב של קריאייטיב נועז, על גבול החוצפן, אסטרטגיה חכמה וטכנולוגיה מתקדמת.

"המגזר החרדי עבר שינוי דרמטי בעשור האחרון", אומרים באקספנדו. "כיום אי אפשר להסתפק במודעות מודפסות או בקמפיינים גנריים. קהל היעד מצפה למסרים מדויקים, ערך מוסף, והבנה אמיתית של אורח החיים והצרכים שלו, בדיוק לשם כך אנחנו כאן."

לקוחות שמבינים את השינוי, ובוחרים נכון

למרות ש-Expando קם רק לאחרונה, כבר היום הוא מנהל קמפיינים עבור החברות הגדולות במשק, סמלת, סקיוול, מינליין, כלמוביל, סונול גז, ביוטקייר, אופרייט ליס, מטרו מוטור, מגדל ביטוח, גינדי החזקות, קנדה ישראל, גרופית, קבוצת לובינסקי ועוד. כולן בחרו ב-Expando כדי להתחבר לקהל החרדי הרלוונטי של היום, בצורה אותנטית, יעילה ומדויקת.

ככה אנחנו עובדים

זה תמיד מתחיל בקפה, וממשיך בתהליך סדור:

  1. ניתוח חולשות החשיפה של המותג
  2. מחקר עומק על קהלי היעד
  3. בניית אסטרטגיית מדיה מותאמת
  4. הפקה קריאייטיבית שפוגעת בול במטרה
  5. מעקב צמוד עד התוצאה, עם חיוך (ושיחת תודה).

בלי סיסמאות, עם הרבה תכל'ס

Expando לא מאמינים בקיצורי דרך. כל קמפיין הוא עבודה מדויקת, ממוקדת ובלתי מתפשרת, והכול מתוך הבנה עמוקה של השטח, של הקהל, ושל מה באמת עובד.

אז אם אתם מחפשים משרד פרסום שמבין את המגזר החרדי של 2025, לא רק מדבר אליו, אלא מדבר מתוכו, הגעתם למקום הנכון.

  • Expando, החרדים החדשים(!), השיווק החדש.

האם הכתבה עניינה אותך?

כן (24%)

לא (76%)

תוכן שאסור לפספס:

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

אולי גם יעניין אותך:

עוד בחדשות הטכנולוגיה: