תפריט עשיר ושלל אטרקציות

הדיבור החם: חופשת פסח חוויתית במרוקו

רוצים לחגוג את הפסח הזה כמו בני חורין אמתיים? • חופשת פסח במרוקו זה הדבר החם של האביב • תפריט עשיר ומגוון וטיולים במקומות הכי שווים בעיר • בהכשר מהודר ביותר (פסח)

נוף פנורמי של הבתים הלבנים על גדות האום אר-רביה (צילום: שאטרסטוק)

חברת 'שרה טורס' חברת התיירות הגדולה במרוקו למזון 'גלאט כשר' החברה מפעילה קייטרינג, 3 מסעדות גלאט כשר, שפועלים כל ימות השנה תחת השגחה צמודה ובניהול של שפים ידועי שם.

חברת 'שרה טורס' איננה מסתמכת על שולחנם של אחרים, אלא מבצעת שחיטות בקר, כבשים ועופות לבד באיכות של בשר בקר הנבחר בקפידה, עופות צעירים ועוד. וברמות ההידור המחמירות בעולם, הן לגבי רמת חלק בית יוסף והרמ"א כאחד, עופות עם בדיקת צומת הגידין וריאות ועוד.

בנוסף החברה מייצרת 'חלב ישראל' הכולל חלב, גבינות וחמאה ועוד.

התפריט בכל המסעדות מגוון ועשיר במיוחד. רמת הכשרות היא רק ברמת גלאט, במחלקה הבשרית הכל בישול לדעת מרן הבית יוסף. בדיקת חרקים מקפידה בכל העלים, בדגנים וקטניות. פת ישראל. השגחה צמודה כל שעות הפתיחה. ובמחלקה החלבית הכל 'חלב ישראל' משעת החליבה.

החברה מאפשרת לשוהים במרוקו בשבתות לשהות בבתי המלון אשר בתחתיתם נמצאים המסעדות, ולקבל את כל סעודות השבת, במתחם המסעדה וכמובן הכל בליווי המשגיח כל העת.

כמו כן מפעילה החברה בתי מלון מיוחדים בחגים ומועדים (סוכות, חנוכה, פסח, שבועות) ובחופשים (יולי אוגוסט).

הכשרות היא ללא קטניות כלל, באופן שיתאים לכלל העדות בעם ישראל.

את הכשרות על כל פעילות החברה ברחבי מרוקו והוותיק בעולם ארגון OU שהוא גם ארגון הכשרות הגדול במרוקו, המפקח על ייצור של עשרות מפעלים ואלפי מוצרים, כאשר כל מערך הכשרות מלווה על ידי הרב האחראי מטעם OU על מדינת מרוקו הרה"ג רבי שניאור זלמן רווח.

רמת הכשרות המוענקת לכל המסעדות ובתי המלון לכל ימות השנה ולפסח הם אך ורק ברמת גלאט בלבד, החל מבשר ועופות הנשחטים במיוחד עבור החברה על ידי צוות גלאט המגיע במיוחד למרוקו, ונוהג הכל ברמת גלאט הנהוגה בבדצי"ם המקובלים. וממשיך בחלב ישראל ובשאר מוצרים המיוצרים על ידי המשגיחים ברמת כשרות מהדרין בלבד.

במהלך ימי הפסח שוהים יותר ממניין משגיחים בבתי המלון לפקח אשר הכל מתבצע בכל ההידורים כראוי וכיאה לעם ישראל המקפידים על קלה כבחמורה על כשרות המזון בכל ימות השנה וק"ו בימות הפסח.

במלונות בפסח תהנו ממגוון תוכניות ואפשרויות המותאמות לציבור שומר המצוות.

לנוחיותכם תתאפשר הזמנת חדרים פרטיים לליל הסדר.

במלונות תהנו מחוויה קולינרית גלאט הטובה ביותר (ללא קטניות) ויתאפשר שירות מיוחד המוקדש לילדים המאפשר לילדים הקטנים לסעוד החל מהשעה 18:00.

במהלך ארוחות הערב בחול המועד יהיו מופעים ותזמורת

לפסח מהודר במקורו >> לחצו כאן <<

תוכנית גסטרונומית:

במהלך היום:

הלובי זמין לאורך כל ימי שהותכם. תוכלו למצוא כל מיני משקאות להתרענן. קפה עם ניחוחות של העולם. שייקים, מיצי פירות, מאפים, חטיפים קטנים, פירות וכו'…

חטיפים:

נהנים מריבות מרוקאיות שונות של גזר, קלמנטינות, תפוז או אפילו מהריבה עם חצילים קטנים בניחוח בטעם ציפורן. מאפים וסוכריות בשפע עם תה הנענע המפורסם במתיקות האביב.

ליל הסדר:

שולחנות ערוכים כיד המלך מחכים לכם מלצרים עומדים לרשותכם לחוויה בלתי נשכחת. ניתן גם לבקש בעת ההזמנה להזמין את החדר הפרטי שלכם לסדר.

ארוחת בוקר

ארוחת הבוקר מוגשת מדי יום בין השעות 8:00-10:45 במתכונת של מזנון ישראלי. מגוון גדול של מיצי פירות סחוטים טריים, מאפים וריבות מרוקאיות, מזנוני סלטים, מבחר גבינות, יוגורטים וחביתות מוכנות להזמנה וכן מנות חמות.

ארוחות צהריים וערב

בחגים ובשבתות מוגשות ארוחות לשולחן. במהלך אמצע החגים, הארוחות מוגשות בסגנון מזנון.

סלטים מוגשים לשולחנות שלכם או בסגנון מזנון ואחריהם מנה ראשונה דגים.

בתפריט: טלה עם כמהין, עופות ובשר אדום בליווי ירקות שונים, קינוחים, מאפים ופירות.

ביום הראשון של חול המועד, מאורגן על האש ענק במסעדת גולף המופלאה. תוכלו להנות ממגוון בשרים וכן נקניקיית כבד טעימה ומגוון רחב של שיפודים.

ביום השני של חול המועד מתוכננת מנגל דגים. טעימות ממגוון רחב של דגים טריים.

תפריטי ילדים:

תפריטים מוכנים במיוחד לילדים מוצעים לכל הארוחות.

כמו כן יתקיימו תפילות מיוחדות עם מיטב החזנים וערבי מוזיקה חיה בנוסף במלונות מאורגנים כנסים מרתקים עם דוברים בעלי שם וגם שיעורים יומיים בגמרא לפני מנחה.

במהלך ימי החופשה יהיו טיולים מאורגנים מטעם המלונות.

במרקש: העיר המפורסמת בעולם מרקש מציעה מעמד של עיר אימפריאלית רשמית. העם המרוקאי מכנה את העיר פנינת הדרום. צבע המיוחד האופייני המכסה את כל בתי העיר הופך אותה לאסתטית במיוחד. אפשר להזמין את הטיולים באופן פרטי. יש להזמין מקום מראש.

במהלך היום תטיילו בשני החלקים הנבדלים של העיר: המדינה או העיר ההיסטורית, והעיר החדשה בין המקומות שתבקרו בהם: • המינאריים • המנרה • ארמון באהיה • מלאח, השכונה היהודית ובית הכנסת. • ביקור בבית הקברות העתיק של מרקש • ביקור של במרכז העיר החדשה ועוד...

במזגון: אזמור ואל ג'דידה הם אחד הטיולים הטובים ביותר שלנו: שניהם אופייניים מאוד הודות להיסטוריית העבר שלהם כנמל ועיירות מבצר פורטוגליות והשפעות הרב - תרבותיות שלהן. נראה שהערים העתיקות בשתי הערים עמדו מלכת והן ממוקמות במרחק של 15 דקות נסיעה בלבד מאתר הנופש. אפשרות להזמין את הטיולים באופן פרטי. יש להזמין מקום מראש.

בין המקומות שנבר בתוכנית הבוקר: גילוי של אזמור היכן שהנהר הארוך ביותר במדינה פוגש את האוקיינוס ​​האטלנטי. מקום רגוע ומרגיע להפליא. עם נוף פנורמי של הבתים הלבנים על גדות האום אר-רביה הנהר הארוך ביותר במרוקו . • השערים הראשיים של העיירה סידי מכפי, שייט בסירה על הנהר כדי להתבונן בנוף. • הליכה דרך הקסבה כדי להגיע לכיכר הגדולה המשקיפה על הנהר. בסמוך לכיכר עומד עד היום בית כנסת של הקהילה היהודית. • קברו של רבי אברהם מולניס.

תוכנית אחר הצהריים נבקר במקומות: חקור את העיירה הפורטוגזית "מאזגן", שלימים נקראה אל ג'דידה על ידי הערבים. העיירה הוכרה כמורשת עולמית. • בור המים הנסתר שנבנה על ידי המתיישבים הפורטוגזים כדי לשמש מאגר מים במקרה של מצור ממושך. • נלך דרך העיר העתיקה ונעצור כדי להתפעל מנוף פנורמי של הנמל והאוקיינוס ​​האטלנטי. • תצפית על נמל הדייגים המסורתי והמודרני.

במוצאי חג שני מתכוננת חגיגת מיימונה נהדרת ואותנטית במיוחד של ערב פולקלור קסום עם טעימות של "מנהגי מרוקו היהודיים" שלנו של מופלטה, בג'ר, סופגניות, עוגות, ברקוקים, קוסקוס עם חלב…

בחלק השני של הערב תוגש ארוחת ערב "טעמי העולם" עם תזמורת.

בחלק השלישי של הערב ולבסוף לסיום אחרון, מזנון גדול מאוד של פירות, מאפים וקינוחים…

רוצים פסח גלאט כשר עם כל הפינוקים במרוקו? לחצו כאן לחופשת פסח מהחלומות >>>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר