מכונית רבודה: יגואר מציגה שמשת רכב עם מציאות רבודה • צפו

עולם המציאות הרבודה שכבר תופס תאוצה במחשוב הלביש מקבל חיזוק מעולם הרכב. יצרנית רכבי היוקרה יגואר מציגה קונספט של רכב חכם עם שמשה קדמית שמציגה מציאות רבודה. תאפשר גם משחקי מרוץ וירטואליים עם רכב אמיתי לגמרי • צפו (רכב)

חיים אבני | כיכר השבת |
כך זה נראה מבעד לשמשת המציאות הרבודה (צילום: יגואר)

חשבתם שמשקפי המציאות הרבודה של גוגל ה-Google glass הוא השיא בטכנולוגיה? חשבו שוב. יצרנית רכבי היוקרה יגואר, שגם מייצרת את רכבי הלנד-רובר, הציגה קונספט לרכב חכם חדש שנראה כמו נלקח מסרטים עתידניים.

הרכבים יכללו חיישנים ומערכת מחשוב שתתריע מפני סכנות ותדריך את הנהג לנסיעה מושלמת, כשהיא תשתמש בשמשה הקדמית כדי להקרין את הנתונים. כך יוכל הנהג לראות את הכביש ואת הסימונים במבט אחד, שיראה כחלק מהכביש.

המערכת תדריך את הנהג, ותוכל לסייע במניעת תאונות דרכים כשתזהיר מפני סיכונים ועיקולים חדים בדרך, כמו גם מרכבים אחרים בנתיבים השונים. הרכב גם יוכל לקבוע אם בטוח לעבור לנתיב השני, ואם הדבר מומלץ, כשהוא מחשב סיכונים ועומסים בכביש. המערכת החכמה גם תוכל להפעיל תוכנת ניווט שתכלול את המסלול שחיפשתם.

ביגואר לא מסתפקים בכך ולוקחים את המציאות הרבודה לעולם חדש. הרכב היקר יוכל גם לשמש כמשחק מחשב מציאותי להחריד. כך הוא יוכל לאמן אתכם בנסיעה אתגרית, על ידי הצבת מכשולים וירטואליים, שיראו לכם אמתיים לגמרי, ותלמדו לעקוף אותם.

כמו כן תוכלו לשחק מרוץ מכוניות בכביש אמיתי, כשבשמשה הקדמית תראו את הרכבים הווירטואליים שמולם תתמודדו. על רקע הכביש האמיתי, במשחק שהוא חלומו של כל שחקן וידאו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר