צפו: האופנוע המעופף שרוצה לשנות את עולם התחבורה

חשבתם שמכונית מעופפת זה מדע בדיוני? קבלו את Hoverbike, האופנוע–מסוק הראשון בעולם אשר פותח במטרה להיות תחליף בטוח חשמלי וזול למסוקים הרגילים ורוצה לשנות את עולם התחבורה. בינתיים מטיסים ומוכרים דגמים מוקטנים המשמשים כמטוסים ללא טייס

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום: מתוך קיקסטארטר)

אם חשבתם שראיתם את כל החידושים בעולם התעופה, תחשבו שוב. אחרי שראינו מטוסים ללא טייס אזרחיים, שיכולים לעשות כמעט הכל. אפילו את המל"ט החדשני של גוגל שטס באופן אוטונומי ללא מגע יד אדם. עכשיו טייס מסוקים בריטי רוצה להביא לכם את המהפכה הבאה בתחום.

כריס מלאווי הוא טייס מסוקים בריטי, שכשקיבל את רישיון הטייס שלו הבין שהמסוקים כיום מסוכנים מדי ויקרים מדי. במקום להמשיך בחייו הלאה, הוא החליט לפתח כלי תחבורה חדשני ומהפכני: אופנוע מסוק.

ה-Hoverbike משמש הן כאופנוע שיכול לנוע על כבישים רגילים, אך אם מתחשק לכם לעקוף את הפקק, או להפוך את 'הקו האווירי' בווייז לשימושי יותר. תוכלו להמריא ישירות לדרככם. ה-Hoverbike מונע באמצעות סוללה חשמלית, אך הדבר אינו מונע ממנו להגיע למהירויות של כ-200 קמ"ש.

נכון לעתה, בגלל תקנות הטיסה המחמירות, טיסות המבחן מבוצעות על ידי דגם מדויק ומוקטן, אשר שווה לשליש מגודלו של האופנוע-מטוס המקורי. מסוק המבחן נחשב לבטוח במיוחד, לטענת המפתחים. והם מטיסים אותו בשליטה מרחוק כמסוק ללא טייס.

לכן החברה מתמקדת כעת בעיקר בפיתוח הדגם המוקטן וחסר הטייס. שיכול כבר עתה לשמש כמסוק ללא טייס לכל דבר, ונמכר באתר גיוס ההמונים קיקסטרטר. מחירו של האופנוע-מסוק העתידני צפוי לעמוד על כ-50,000 דולרים, אמנם נחשב כמחיר יקר לאופנוע, אך זול במיוחד למסוק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר