יפנים מציגים: רובוט ענק שהופך לרכב בלחיצת כפתור

צמד יפנים החליטו לפתח רכב מיותר במיוחד ומגניב באותה המידה: התוצאה - רובוט ענק שבלחיצת כפתור הופך לכלי רכב לכל דבר. כדי לנהוג עליו תאלצו להמתין עד 2020, בינתיים תאלצו להסתפק בגרסה המוקטנת ובסרטון המגניב

שרון מנדל | כיכר השבת |
(צילום: מתוך יוטיוב)

לא כל כך ברור מה יהיו השימושים של הרובוט היפני החדש, מה שכן ברור הוא שמדובר במחזה הלקוח מהסרטים. מפתחים יפנים החליטו להשקיע את מיטב מאמציהם בבניית רובוט "אנושי" עצום, שבלחיצת כפתור יהפוך ללא פחות מרכב אמתי.

בינתיים מדובר בדגם מוקטן, אשר פותח כאב טיפוס. אך המפתחים היפנים שלו מבטיחים כי דגם בגודל אמתי, שיוכל לנוע על כבישי העולם ולשנע בני אדם יגיע עד שנת 2020. עד אז תאלצו להסתפק בגרסה המוקטנת, שהיא בעצם כלי רכב לכל דבר, אך בגודל מיניאטורי שאולי יוכל לשמש ילדים.

הרובוט האימתני, מגיע לגובה של מעט יותר ממטר וחצי בגרסת האב טיפוס כאשר הוא עומד. בלחיצת כפתור הוא הופך לכלי רכב באורך של כמטר ושמונים סנטימטרים. המשקל שלו עומד על כ-35 קילוגרמים, מה שאומר שלצורך השינוע שלו, עדיף לכם לתת לו לנוע לבדו.

כלי הרכב מופעל על ידי סוללות חשמליות שיכולות להיטען מרשת החשמל הביתית ומאפשרת לרובוט-רכב לנוע במהירות של כ-10 קמ"ש, הן אם הוא עומד כרובוט אנושי והן ככלי רכב. בתצורות הרובוט שלו הוא יכול אף להניע את ידיו ורגליו ולבצע מטלות מינימליות כמו נשיאת משקל וכדומה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר