מבצע באדג'ט לסתיו: היום הרביעי במתנה!

באדג'ט, החברה המובילה בציבור החרדי בתחום השכרות הרכב, במבצע מיוחד עם בא הסתיו, שוכרים רכב ומקבלים את היום הרביעי במתנה! • כל הפרטים על המבצע (רכב)

כיכר השבת | מקודם |

חברת באדג'ט הכריזה בימים אלו על מבצע השכרת רכבים לתחילת החורף: במסגרת המבצע יהנו שוכרי רכב לשלושה ימים, מיום שכירות נוסף במתנה.

לדברי גב' דניאלה קדוש, סמנכ"לית השיווק של חברת באדג'ט השכרת רכב: "מבצע 'יום רביעי במתנה' גובש לאור ממצאי סקר צרכנים שלימד שהצרכנים מעדיפים לשלב ימי קניות וסידורים יחד עם נסיעה לסופ"ש שבו יום שישי קצר מאד ומוצ"ש ארוך מאד תוך שימוש ברכב שכור וחדיש במחיר אטרקטיבי".

באדג'ט נחשבת לחברה המובילה בשוק החרדי בתחום השכרות הרכב בזכות פריסת סוכנים גדולה, שירות טוב ומדיניות מחירים אטרקטיבית במיוחד.

>> החברה מפעילה לטובת לקוחותיה מוקד ההזמנות שמספרו: 03-9350222

בבאדג'ט נערך בימים אלה מבצע חורף גדול שבו עוברים כל צי כלי הרכב של החברה בדיקת כשירות ובטיחות להתאמת כלי הרכב לנסיעה בחורף ובמטרה להעניק ללקוחות החברה מקסימום הנאה ובטיחות בנסיעה ברכבי החברה גם בחורף.

בנוסף, למרות הערכות פסימיות על נתוני התיירות בענף המלונות והשכרות הרכב בשל המצב הביטחוני, החברה מאמינה בכוחו של השוק המקומי והתיירות היהודית שמגיעה לארץ בכל מצב ואוירה. בהתאמה, החברה משדרגת כיום את צי הרכב שלה ומצטיידת בכלי רכב חדישים לקראת חג החנוכה וחגי סוף השנה האזרחית.

[המבצע מיועד לשוכרי רכבים עד דרגה J ומוגבל ליום מתנה אחד בכל חוזה השכרה].

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר