יונדאי מציגה: לשלוט ברכב דרך השעון החכם

יצרנית הרכב השיקה את אפליקציית Blue Link שלה לשעונים חכמים מבוססי מערכת ההפעלה אנדרואיד Wear של גוגל, ומעתה תוכלו להתניע ולדומם את המנוע - דרך השעון החכם (רכב)

(יח"צ)

יונדאי מתקדמת לשעון החכם: אחרי שיצרנית הרכב הקוריאנית שחררה לפני כשנתיים את אפליקציית המובייל שלה המאפשרת שליטה על הרכב שלכם ישירות מהסמארטפון. חושפת כעת החברה את דור העתיד, שיעשה שימוש בטכנולוגיית ה-"Blue Link" של החברה על מנת לחבר את השעון החכם שלכם לרכב.

טכנולוגיית Blue Link של יונדאי הושקה כבר בשנת 2012, והיא מקשרת את הסמארטפונים דרך קישוריות בלוטות' למחשב הרכב. החברה מבטיחה שתציג בקרוב שיפורים נרחבים לשירות.

על מנת לחבר את השעון החכם לרכב היונדאי שלכם, תוכלו לעשות שימוש באפליקציית המובייל הייחודית של החברה, שתאמת את זהותכם בפעם הראשונה על מנת לוודא שאתם אכן הבעלים החוקיים של הרכב. לאחר מכן תוכלו לפתוח ולנעול את הרכב מרחוק, להדליק או לכבות את אורות הרכב, לחפש את הרכב, להניע ולדומם את המנוע ואפילו להתקשר לשירותי דרך ולשירות Blue Link של החברה.

האפליקציה גם תוכל לזהות דיבור, ותוכלו להתניע או לדמום את המנוע בעזרת פקודות קוליות של "התנע את הרכב שלי" או "דומם את מנוע הרכב", בהתאמה. זאת כמובן מלבד ממשק מסך המגע הסטנדרטי של האפליקציה.

השירות המתקדם מוצע כעת בעיקר לבעלי דגמי "סונטה" של החברה, כשיונדאי ממשיכה להרחיב את שירות Blue Link ובכללה גם את אפליקציות המובייל והשעונים החכמים גם לדגמים נוספים של החברה. האפליקציה החדשה כבר מוצעת להורדה לבעלי שעונים חכמים העושים שימוש במערכת ההפעלה החדשה Android Wear של גוגל.

השירות מפותח יחד עם חברת Covisint, שהוקמה על ידי מספר יצרניות רכב אמריקניות במטרה לספק שירותי דרך ושירותי רכב מתקדמים, וזמין נכון לעכשיו רק בארצות הברית ובאזורים בהם שירות Covisint פועל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר