הציונות הדתית היא הסכנה הגדולה ביותר ליהדות

סיבת ההרס הרוחני שבציונות הדתית, נובע מהכניסה לאקדמיה ולפילוסופיה הארורה. הציונות הדתית בדרך לרפורמה, פסיעה קטנה והם ריפורמים לכל דבר ועניין, למרות שגם כעת הם כבר מחוץ למעגל התורני. הגולש בן ציון ישורון חושב שהציונות הדתית שואבת אותנו לטיט היוון החילוני

בן ציון ישורון | כיכר השבת |

סיבת ההרס הרוחני שבציונות הדתית,נובע מהכניסה לאקדמיה ולפילוסופיה הארורה,שעליה אומר הפסוק "(משלי ז כה): "אֶל יֵשְׂטְ אַל דְּרָכֶיהָ לִבֶּךָ, אַל תֵּתַע בִּנְתִיבוֹתֶיהָ. כִּי רַבִּים חֲלָלִים הִפִּילָה, וַעֲצֻמִים כָּל הֲרֻגֶיהָ".

לעם ישראל ניתנה התורה,ועליה נאמר "כי היא חכמתכם ובינתכם לעיני העמים",היא ולא אקדמיה ופילוסופיה ארורה.

המקצועות המדעיים נתנו לגויים כי בזה הם בחרו, ולא בתורה.

תפקידו של העם היהודי להגות בתורה,להשקיע בה את כל חייו,כפי יכולתו, ע"פ הפסוק והציווי (יהושע יח יט)"לֹא יָמוּשׁ סֵפֶר הַתּוֹרָה הַזֶּה מִפִּיךָ וְהָגִיתָ בּוֹ יוֹמָם וָלַיְלָה לְמַעַן תִּשְׁמֹר לַעֲשׂוֹת כְּכָל הַכָּתוּב בּוֹ כִּי אָז תַּצְלִיחַ אֶת דְּרָכֶךָ וְאָז תַּשְׂכִּיל ". יש עבודות למכביר ואין צורך להיות לא רופאים,ולא מהנדסים, ולא עורכי דין, ולא שופטים.לא לזה נועד העם היהודי.

אבל כמו שפעלו דור ההשכלה בימי משה מנדלסון ונפתלי פרידלנדר ואחרים שהתעסקו בספרים חיצוניים עד ששקעו למדמנת הכפירה וכל משפחותיהם נכחדו מעם ישראל, ואחריהם פרחה הריפורמה,וגם היא נשאבה דרך האקדמיה לביב הכפירה ולזוהמה של אומות העולם.

הרגש הנחיתי אל מול התרבות העולמית היתה להם ולמשכילים לרועץ,ושברה את גאון עוזם,ולא שעו הגויים לחנופתם,והתוצאה של שואת אירופה היא הראיה,שאין מקומנו בין העמים,אלא עם לבדד ישכון ,ובגויים לא יתחשב.

אין ספק שהאקדמיה והפילוסופיה הארורה זה דבר מפתה, זה מבטא את ה"אני" אני גם אלהים, ולכן חללים רבים הפילה.

לאחר השואה קמה הציונות החילונית ממשיכי דור ההשכלה שדגלה במדינה חילונית "דמוקרטית" תוך הריסת היהדות,ובנו על הריסותיה את הכפירה.

הציונות תמשוך אותנו לטיט היוון החילוני

הציונות הדתית רצתה לייצר ציונות דתית כנגד הציונות החילונית, כשלה כישלון חרוץ,ולאחר עשרות שנות קיום המדינה,"יותר משקרבה חילוניים ליהדות,קרבה היא את עצמה, ואת הנוהים אחריה לטיט היוון החילוני, נהגה בדיוק כפי שנהגו בתקופת ההשכלה,והריפורמה,השתלבו באקדמיה ובמקצועות החופשיים,המדעיים,רדפו אחרי האקדמיה,כאילו שזה משאת נפשו של העם היהודי,כאילו עליו נאמר "כי הם חיינו ואורך ימינו,ובאקדמיה נהגה יומם ולילה".

התוצאה כישלון! במקום התפתחות תורנית ואמונית,יצאו מתחת ידיה אקדמאים,בלבד,שרבים מהם פקרו,ובמקום לעלות מ-12 עשר מנדטים בקום המדינה, ל-30 מנדטים,נעלמו מעל המפה הפוליטית.

איך יכל להיות ד"ר או פרו' עם תואר רב גאון כל שיהיה, "צדיק" "חסיד" ומלאך ה'?!.

הרי כתוב במלאכי (ב ז') "תורת אמת היתה בפיהו ועולה לא נמצא בשפתיו בשלום ובמישור הלך אתי ורבים השיב מעון" "כי שפתי כהן ישמרו דעת ,ותורה יבקשו מפיהו,כי מלאך ה' צבאות הוא" רק אם מלאך ה' צבאות הוא,ישאלו מפיהו,אבל אם הוא למד באקדמיה,הוא כבר לא מלאך ולא חסיד ולא צדיק,אלא בעל הרהורי כפירה,זילות וזלזול בדברי חז"ל והשלת מטענו הרוחני.

דרכה של הציונות הדתית ברובה הגדול, חכמתם קודמת לייראתם,והם עץ ששורשיו מועטין ועליו מרובים שרוח הכפירה עוקרתו מהעולם.

אני חוזר ואומר, אין דבר כזה אקדמאי צדיק וחסיד, וברור שלא מלאך ה'.

הציונות הדתית בדרך לרפורמה, פסיעה קטנה והם ריפורמים לכל דבר ועניין, למרות שגם כעת הם כבר מחוץ למעגל התורני.

השקפת עולמה של הציונות הדתית זהה לחלוטין לציונות החילונית והריפורמית בכל מכל כל,מלבד דבר אחד מסורת יהודית,וזה לזמן מוגבל.

כל ההסברים הפילוסופיים לא יעזרו להם, התירוצים טובים להם, אבל חוטאים לאמת.

לעומתם עולם התורה החרדי עמד כחומה בצורה, ושמרה על הגחלת, ודוקא אותם מעריכים אפילו הכופרים משמאל ומימין,כי רואים בהם את האמת, ואילו בציונות הדתית את החנופה והצביעות, כדי למצוא חן בעיני החילוניים.

אילו היתה להם ייראת שמים,לא היו יוצאים נגד עולם התורה,ומשסים בחרדים את החילוניים, כדי לגייס בחורי ישיבות,או סתם בחורים שתרבותם שונה מהתרבות הציונית חילונית שנמצאת בצה"ל, הם אלה שמאחרי הקלעים משלחים מדנים,ונותנים רעיונות עצות ותחמושת כדי להלחם בגיוס החרדים,כי החרדים הם המראה לרמתם הרוחנית הקלוקלת.

ולכן שנאתם יוקדת מקנאה, שהחרדים לא סרו מן הדרך שעברה להם מדור לדור מאז היותנו לעם וקיים בהם הכתוב "כִּי יְדַעְתִּיו לְמַעַן אֲשֶׁר יְצַוֶּה אֶת בָּנָיו וְאֶת בֵּיתוֹ אַחֲרָיו וְשָׁמְרוּ דֶּרֶךְ יְהוָה לַעֲשׂוֹת צְדָקָה וּמִשְׁפָּט לְמַעַן הָבִיא יְהוָה עַל אַבְרָהָם אֵת אֲשֶׁר דִּבֶּר עָלָיו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר